Snart gravid updateII

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

257 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. juli 2008

Anonym trådstarter

...jeg fatter o og en skid. Jeg er flere dage over tid, men tests har hidtil været negative!!?? (?) Det begynder faktisk at gå mig ret meget på at jeg ikke snart kan få en afklaring på om der er gevinst eller ej.....
Suk-hilsen "ano-idag-igen"......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2008

Plysbjørnen

prøv at tage til læge... forklar dit problem, så bliver du enten sendt til scanning eller blodprøve... Men jo det er skide træls at man ikke kan få klar besked...

Betina1978

Anmeld

1. juli 2008

ka li ja

Anonym skriver:

...jeg fatter o og en skid. Jeg er flere dage over tid, men tests har hidtil været negative!!?? (?) Det begynder faktisk at gå mig ret meget på at jeg ikke snart kan få en afklaring på om der er gevinst eller ej.....

ja helt sikkert, hvis du er længe over tid, så tag da til lægen. det er sgu træls ikke at vide noget!!!
min kusine testede negativ helt indtil 5.månede... så blev hun scannet fordi hun havde en "knude" i maven!!

Anmeld

1. juli 2008

Muffinmus

ka li ja skriver:

Anonym skriver:

ja helt sikkert, hvis du er længe over tid, så tag da til lægen. det er sgu træls ikke at vide noget!!!
min kusine testede negativ helt indtil 5.månede... så blev hun scannet fordi hun havde en "knude" i maven!!

Ej hvor vildt..producerede hun slet ikk HCG???
Hold da op.
Min mens har enkelte gange være nogle dage forsinket, men ikke mere end 2-3 stk og vist mest under sygdom eller lign.
Hmm.. måske skal du over veje at gå til lægen og høre ad.

Anmeld

1. juli 2008

ka li ja

det ved jeg ikke om hun gjorde, men de opdagede først hun var gravid da hun blev scannet, fordi hun var bange for hun havde kræft eller lign.
for alle de gange hun selv og lægen testede var den negativ!! ja det er vildt nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.