Jeg kunne absolut ikke tænke mig at bo hverken så tæt på (eller i samme by som) min svigermor, svigerfar eller mine egne forældre. Godt nok har jeg det fint med mine svigerforældre (den ene bor så i Norge og den anden i Sverige), men kunne ikke tænke mig at bo SÅ tæt på. Selvom vi har det godt sammen den ene dag kan der jo let ske ændringer der gør at vi pludselig ikke kunne klare hinanden i flere måneder, og så ville jeg være godt træt af at bo så tæt på.
Når min svigerfar er på besøg fra Sverige (hvilket han er som regel 2 gange om året - sommetider 3), så er han er mindst 1 uge af gangen og helt op til 1½ måned. Og der bor han jo hos os det meste af tiden - på nær en eller to dage hvor han besøger hans venner. Og det går som regel ok, men ville dog ikke ønske på fuldtid at skulle bruge så meget tid på hverken ham, svigermor eller mine egne forældre. Og jeg ved Jens har det på samme måde.
Som det er nu har vi 30-35 minutters kørsel til mine forældre herfra, 70 minutters kørsel til min søster og som sagt meget langt til mine svigerforældre. Af alle i min og Jens' nærmeste familie (forældre og søskende) kunne jeg kun tænke mig at bo i samme by som min søster, men hende har jeg også et super godt forhold til, og synes hun bor alt for langt væk.
Så nej, jeg kunne ikke tænke mig det. Men har I det godt sammen kan jeg sagtens se det dejlige i det... vil bare sige at jeg også synes I skal tænke frem.... hvad nu HVIS I pludselig slet ikke kan være på talefod med hende af den ene eller anden grund? Ville det så stadig være fedt?....
Anmeld