svigermor som nabo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg har stemt blankt. Mest fordi jeg ville synes det var rart at de var tæt på, men nok ikke liiiige under 1 km. Så ville det nok blive for tæt på tror jeg.

Jeg har 2 sæt svigerforældre, så det er også lidt forskelligt hvordan de ville opføre sig med at komme forbi hele tiden osv. Så det kommer lidt an på så meget. Men ville meget gerne have dem tættere på. Synes det er skønt når svigerforældre vil være en del af ens liv, og ikke mindst ens børn - når jeg når så langt.

Nu bor de i Jylland, og vi på Sjl. hvor min fam. også bor, men vi bor ikke tæt på nogen som helst, og det er lidt øv synes jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

Svane83

Vi bor 512 m fra mine forældre og vi havde mange overvejelser inden vi flyttede. Men vi havde en lang snak med mine forældre og lavede en aftale om at man ikke bare kommer forbi bare fordi man er hjemme og at man ringer først.

Jeg synes det er skønt at have dem tæt på og det synes min kæreste også for det meste, men jeg tror jeg bliver endnu gladere ved det når bebsen kommer.

Mine egne bedste forældre boede begge sæt 1 time fra os og jeg synes altid at det var snyd at de andre kunne blive hentet af mormor eller bare lige cykle ned til farmor, så det har vi prioteret højt da vi skulle købe nyt hus

Anmeld

12. august 2010

Silas&Mille

Det ville jeg slet ikke have noget problem med. Så har man en barnepige lige ved hånden

Ej hun skal jo også passe sit arbejde som SOS'er (eller hvad det nu kaldes.

Men jeg ville ikke have noget problem med det. Alle mine mødre (Mor, Papmor og Svigermor) er fra '65 så de er kun 18 år ældre end jeg er, så mit forhold til dem er mere veninde præget en mor/datter præget

Anmeld

12. august 2010

1977

Profilbillede for 1977

Min svigermor bor lige på den anden side af vejen Og jeg ser hende stadig kun hver 2-3 uge + vi ringer i forvejen hvis det er uanmeldt besøg Hun er bare en dejlig dame og jeg har ingen problemer med det.

Anmeld

12. august 2010

FrkT

Jeg kunne absolut ikke tænke mig at bo hverken så tæt på (eller i samme by som) min svigermor, svigerfar eller mine egne forældre. Godt nok har jeg det fint med mine svigerforældre (den ene bor så i Norge og den anden i Sverige), men kunne ikke tænke mig at bo SÅ tæt på. Selvom vi har det godt sammen den ene dag kan der jo let ske ændringer der gør at vi pludselig ikke kunne klare hinanden i flere måneder, og så ville jeg være godt træt af at bo så tæt på.

Når min svigerfar er på besøg fra Sverige (hvilket han er som regel 2 gange om året - sommetider 3), så er han er mindst 1 uge af gangen og helt op til 1½ måned. Og der bor han jo hos os det meste af tiden - på nær en eller to dage hvor han besøger hans venner. Og det går som regel ok, men ville dog ikke ønske på fuldtid at skulle bruge så meget tid på hverken ham, svigermor eller mine egne forældre. Og jeg ved Jens har det på samme måde.

Som det er nu har vi 30-35 minutters kørsel til mine forældre herfra, 70 minutters kørsel til min søster og som sagt meget langt til mine svigerforældre. Af alle i min og Jens' nærmeste familie (forældre og søskende) kunne jeg kun tænke mig at bo i samme by som min søster, men hende har jeg også et super godt forhold til, og synes hun bor alt for langt væk.

Så nej, jeg kunne ikke tænke mig det. Men har I det godt sammen kan jeg sagtens se det dejlige i det... vil bare sige at jeg også synes I skal tænke frem.... hvad nu HVIS I pludselig slet ikke kan være på talefod med hende af den ene eller anden grund? Ville det så stadig være fedt?....

Anmeld

12. august 2010

Stumpen

Nej tak!

Anmeld

12. august 2010

DLM

ville elske at bo ved siden af min svigermor hun var som en reserve mor da mine forældre bor længere væk fra os, desværre døde hun for 2½ år siden savner hende meget. svigerfar har jeg det heldigvis lige så godt med og ser som en reserve far og han bor ikke så langt væk

Anmeld

12. august 2010

Millesmammi

jeg kan godt lide mine svigerforældre, og jeg bor da i samme by som dem - men at bo ved siden af dem, ville jeg ALDRIG kunne! men det er ikke kun fordi det er mine svigerforældre, det ville være det samme med mine egne forældre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.