svigermor som nabo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2010

L-Mortil3

>Nej aldrig i livet<.

Nu har jeg kun en svigerfar, da Mortens mor desværre døde i 2005.

Men aldrig i livet om jeg ville bo dør om dør med svigerfar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2010

line melias mor

tak for jeres respons. ja svigermor hun blander sig og hvor jeg dog har lyst til at holde mig for ørerne engang i mellem, men udover det så syntes jeg det er så dejligt at have hende tæt på. selvfølgelig mest for vores datters skyld men også fordi hun er så god at snakke med det skal nok blive godt ellers ser i det jo nok i mine klage indlæg hehe

Anmeld

28. juli 2010

Frøken Sørensen

Jeg synes det lyder dejligt...  Så længe hun ikke blander sig i alt

Anmeld

28. juli 2010

isimaven

Jeg har svaret ville elske det og det er lige præcis hvad jeg gør vi købte i 2008 halvdelen af deres meget store ejendom hvor der ligger 3 huse på den samme kæmpe grund. Det ene hus bliver brugt som garage og så har vi hver vores at bo i. Det var en beslutning der havde været undervejs i mange år men har aldrig fortrudt den. Ungerne elsker det vi gør også og der har aldrig været sammenstød. Så denne model har fungeret perfekt for os

Anmeld

28. juli 2010

line melias mor

Miss G skriver:

Jeg synes det lyder dejligt...  Så længe hun ikke blander sig i alt

haha ja men hellere end svigermor der blander sig end en der er ligeglad hun har blandet sig for meget et par gange men så har vi også sagt fra og det har hun respekteret

Anmeld

28. juli 2010

Frøken Sørensen

line melias mor skriver:

haha ja men hellere end svigermor der blander sig end en der er ligeglad hun har blandet sig for meget et par gange men så har vi også sagt fra og det har hun respekteret

Det har du helt ret i... Og det er jo kun godt hun så respektere når i siger fra

Anmeld

29. juli 2010

Tanni

Jeg bor under 1 km fra min svigermor... så mit svar er ja

Anmeld

29. juli 2010

Kløver

line melias mor skriver:

hej piger. kunne være sjovt at hører jeres mening

selv elsker jeg min svigermor overalt på jorden. hun har valgt at flytte fra jylland til odense for at være tæt på os og hendes børnebørn og det syntes jeg bare er det aller dejligste. vi har nu fået et rækkehus- det vi længe har drømt om,og svigermor har spurgt om hun må få ved siden af os. to huse længere henne. syntes det er så fantastisk. men hvad siger i. er det no go eller fedt??

Kommer jo meget an på jeres forhold til hinanden, og om i kan respektere hinandens grænser

Men ville da ikke afvise tanken, man skal bare være enige om retningslinjerne, selvom man er tæt på hinanden

Anmeld

29. juli 2010

L.J.L

line melias mor skriver:

hej piger. kunne være sjovt at hører jeres mening

selv elsker jeg min svigermor overalt på jorden. hun har valgt at flytte fra jylland til odense for at være tæt på os og hendes børnebørn og det syntes jeg bare er det aller dejligste. vi har nu fået et rækkehus- det vi længe har drømt om,og svigermor har spurgt om hun må få ved siden af os. to huse længere henne. syntes det er så fantastisk. men hvad siger i. er det no go eller fedt??

Jeg har stemt "det kommer an på så meget" men tror nu alligevel jeg ville få kuller hvis de boede lige ved siden af. Selvom jeg også elsker mine svigerforældre, så ved jeg også at de ville komme rendende KONSTANT hvis de boede i nærheden. De er begge pensioneret, og har kun Lauritz til barnebarn, så både tiden og lysten ville være der, og det er jeg ikke så sikker på at jeg ville gide i længden, eller min mand for den sags skyld

Anmeld

29. juli 2010

karina1980

jeg bor dør om dør til min svigermor, har lige en låge i hækken, som jeg smutter igennem og så er jeg i deres have

men vi har boet sådan her i snart 5 år uden problemer, vi har nogle regler som vi begge overholder også er det det.

f.eks at ungerne ikke bare render fra den ene have til den anden uden at vi har snakket om det først.

at man ikke vader rundt i hinandens have og hus

at man opføre sig som normale naboer, og dermed viser lidt respekt for privatlivet.

og en hel masse mere, men det altsammen noget der falder helt naturligt, og så det jo skønt at have babysitter i baghaven, både når der skal hentes og der er brug for lidt kvalitetstid alene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.