1 års undersøgelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

211 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. juli 2008

Anja

Så er 1 års undersøgelsen overstået. Han skulle jo have TO stik og han klarede det fint. Han græd da han blev stukket, men var god igen 30 sek efter, så ingen problemer der. Nu må vi så vente og se om der kommer feber ...

Han vejede 10,7 kg og målte 82 cm, hvilket lægen var godt tilfreds med. Han har faktisk slet ikke taget på de sidste 3 mdr men er så vokset 5 cm ....

Jeg fik også lige overstået 2. graviditetsundersøgelse nu vi var der, og alt var fint. Dejligt at høre hjertelyden igen :) Og vægten sagde +4 kg, så det er jo til at leve med.

Anja 25+0 og Elias ny-vaccineret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2008

ka li ja

ihhh hvor fantastisk!!!!
han er dæmer også en stor dreng:Dhan er i hvert fald laaang

og dejligt du også lige fik overstået din unersøgelse samtidig. og syntes det er super flot med din vægt, jeg var en af dem der tog 100kg på!!! så jeg misunder du er så god:D

Anmeld

1. juli 2008

Ny mor

Åh, jeg frygter når Marius skal have de stik på torsdag....hvor dejlig Elias tog det så pænt. Og fedt alt er fint med lillebebsen ;) Tænk, er du allerede fulde 25 uger...synes godt nok det er gået stærkt......:D
Birgitte

Anmeld

1. juli 2008

ivfmarie

dejligt med et par veloverståede undersøgelser.

Jeg har dobbeltbooket til begge ungerne den 23. og jeg gruer sgi lidt for hvordan jeg skal styre TO unger ved doktormanden... Er der i øvrigt nogen der ved om de skal stikkes ved 3-års undersøgelsen?

Marie - spændt på om Malte har spredt sig over mere end de sølle 70,5 cm han var for 4 månder siden

Anmeld

1. juli 2008

Monica

Vi skal til 1 års undersøgelse i morgen... det havde jeg da egentlig glemt indtil jeg læste dit indlæg (for vi havde egentlig planlagt en tur i svømmeren morgen..)

Men hold da op en lang dreng du har... Venter spændt på vores "resultater"

Monica - som skal fejre 1års fødselsdag i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.