iihhh så har vi fået et bug!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2008

Loggidut

nu kom jeg lige på den bærbare...og her kan jeg se den...aj den er fed, jeg troede de var røde?

men den gule farve er da totalt nice...weee, han er godt nok blevet lang din dejlige dreng!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2008

Plysbjørnen

Loggidut skriver:

nu kom jeg lige på den bærbare...og her kan jeg se den...aj den er fed, jeg troede de var røde?

men den gule farve er da totalt nice...weee, han er godt nok blevet lang din dejlige dreng!

det er da mariehønen der er rød ikke en brumbasse/bi...

Har nemlig set at den findes som mariehøne også...

Anmeld

1. juli 2008

Loggidut

ja det er nok også den jeg har set!

Anmeld

1. juli 2008

linemus

Ej, hvor lækkert! Sikke en flot gave. Det bliver julegave-ønskerne - der tror jeg de har større glæde af den, men de er så også lige en tand mindre end Arthur ;) Synes bare den er pænt pebret :S

Anmeld

1. juli 2008

linemus

Betina1978 (Tinatrold) skriver:

Loggidut skriver:

det er da mariehønen der er rød ikke en brumbasse/bi...

Har nemlig set at den findes som mariehøne også...

Der er ved at være mange forskellige efterhånden. Kender mariehønen, bien og så er der også en ko. Kan se der også er kommet en mus og en tiger... http://www.lirumlarumleg.dk/shop/catalog/index.php ?manufacturers_id=56

Anmeld

1. juli 2008

ka li ja

ja jeg syntes jo også den var DYR, men min mor var åbenbart ligeglad:D
jeg syntes egentlig koen er fedest fordi den har horn. men den er hvid, og den farve har jeg bittert erfaret ikk er god til børn. så det blev den bette bi:D
ja man kan nemlig få 5 forskellige slags:D de er fede.
alexander har drønet rundt på den i dag:))

Anmeld

1. juli 2008

Siber

tillykke med buggen! den er fed!

Hvor ser han dog lækker ud!

Knus Siber, der er blevet enig med mig selv om det er for mange penge!

Anmeld

2. juli 2008

ka li ja

aj er lige nødt til at tilføje.
JEG ELSKER DET BUG!!!!!!!
han bruger den stort set ikke endnu, men kan godt ae den og stå lidt op af den. men hold kæft hvor er den bare nuttet(L)(L) hver gang jeg går forbi den, tænker jeg ååhhh hvor er du sød(L) man har helt lyst til at ae den lol
så til jer der har råd( eller er heldig at i har en mor eller andet der har) køb den for guds skyld(L)(L)

karina - in låååååve(L)

Anmeld

2. juli 2008

Helle30

Hej Karina! Tillykke med buggen. Den er ret fed, og jeg kan lige se dig stå og ae den:)) - Det må du også godt tage et billede af:)).
Jeg vil også rigtig gerne have sådan én til Sofie. Hendes far vil nok synes, det er det glade vandvid, men nu har vores revisor lige forudsagt, at jeg skal have knapt 30.000 tilbage i skat og så kan der da godt blive råd til en bug. - Heyy, og måske en ny t-shirt til mig:D

- Helle - i gang med forberedelse af næste skoleår

Anmeld

2. juli 2008

linemus

[citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] aj er lige nødt til at tilføje. JEG ELSKER DET BUG!!!!!!! han bruger den stort set ikke endnu, men kan godt ae den og stå lidt op af den. men hold kæft hvor er den bare nuttet(L)(L) hver gang jeg går forbi den, tænker jeg ååhhh hvor er du sød(L) man har helt lyst til at ae den lol så til jer der har råd( eller er heldig at i har en mor eller andet der har) køb den for guds skyld(L)(L) karina - in låååååve(L)[/citat] Nåhr, hvor er du altså sød, Karina (L) Line - jeg vil ogs' ha' en (eller to)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.