Gips aftryk, hvordan??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2010

2721

Tjuhl skriver:

jeg vil lige sige, at min mor havde min hånd i gips - den er smuldret idag fordi gipsen ikke holder evigt. og Sørens mor havde hans hånd i ler - og den har vi hængende på væggen herhjemme endnu. så jeg ville lave den i ler

okay, ved du hvad ler man bruger??

Og tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2010

oo

2606peanut skriver:

Og tak

nææææh....Sørens leraftryk er helt brunt, men jeg skal ikke kunne sige om det er fordi det er gammelt eller brændt eller sådan noget. mon ikke man kan bruge almindeligt ler og så evt give det en tur i ovnen? de kan sikkert hjælpe i hobbyforretninger som panduro eller noget i den retning

Anmeld

3. august 2010

Fru.Mäes <3

Heej

Har lige i dag set i FØTEX, her i Ikast - at man kunne købe en kasse med alt tilhørende sådan et sæt til gips + man fik en ramme med til den, enten i sort eller hvid..

Krams Rikke

Anmeld

4. august 2010

2721

FrøkenHedegaard skriver:

Heej

Har lige i dag set i FØTEX, her i Ikast - at man kunne købe en kasse med alt tilhørende sådan et sæt til gips + man fik en ramme med til den, enten i sort eller hvid..

Krams Rikke

Tak Hvor sødt af dig at skrive det

Anmeld

4. august 2010

Lullaby

2606peanut skriver:

Og tak

Rødler er der bedste at bruge fordi at man nemmere kan arbejde med det når det er varmet op. Efter dit håndaftryk tager du en pose og smider løsligt henover så den tørrer langsomt, på den måde flækker den ikke så nemt og efter en 14 dages tid er den hård som sten  Ler kan nemlig ikke lide hvis tykkelsen af leren er mere end et par cm, så kan den nemlig godt flække

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.