Termin!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2010

twinboys

lollandpigen skriver:

Takker for alt jeres veestøv desværre er det stadig ikke givet helt nok.... Je ghar dog haft ondt i nat så var det væk i morges og kom igen ved 10 tiden og har gjort rigtigt ondt med 15 min imellem og de varede cirka 30 sekunder og en masse  plukveer... Nu er det lidt ligesom det er gået i stå igen.....

Er da ret irreterende......

Dette var lige en opdate og har sendt veestøv retur til jer andre som også er lige på trappen til at modtage jeres små babyer.....

Så sender vi mere afsted til dig...

Håber det sætter gang i noget

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

line melias mor

en masse ve-støv din vej

Anmeld

29. juli 2010

isimaven

masser og masser af vestøv herfra!!!
glæder mig til en update

Anmeld

29. juli 2010

Tanja1

Jeg sender også vestøv, og .

Og lige et tip - da jeg ville få gang i fødslen, så stod det på sex og 30 min. svømning i svømmehal - og når veerne startede, så gik jeg og manden tur med hunden - det hjalp virkelig.

Held og lykke

Anmeld

29. juli 2010

lollandpigen

Tanja1 skriver:

Jeg sender også vestøv, og .

Og lige et tip - da jeg ville få gang i fødslen, så stod det på sex og 30 min. svømning i svømmehal - og når veerne startede, så gik jeg og manden tur med hunden - det hjalp virkelig.

Held og lykke

Føler det somom jeg har haft små veer snart flere år ( er dog kun 3 uger ) og hver gang er de gået i sig selv når jeg har rejst mig fra sengen og gået rundt MEN igår havde vi sex og idag gik de ikke væk og er der stadig dog kun hver 18 min og de varer cirka 30 sekunder men ser stadig håbet for at det sker inden ret længe....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.