Termin!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.124 visninger
14 svar
0 synes godt om
28. juli 2010

lollandpigen

Kan det virkelig passe... Endelig er min termin nået..... Er ikke til at forstå at man skulle nå målet langt om længe....

Efter 4 dages pause med små veer er de startet igen her sidst på formiddagen så måske det er tegn på at der snart sker noget.... Jeg e rlidt skidt tilpas og slim proppen gik i mandags....

Så piger er I ikke søde at sende lidt vee støv efter mig og lige krydse hvad I krydse kan, vil så gerne snart ha' overstået den fødsel......

Rigtigt god dag til jer alle.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2010

Mettemus

Tillykke, puste puste og held og lykke - det lyder som om der ikke kan være langt igen!

Klem 

Anmeld

28. juli 2010

FrkLarsen

En MASSE VESTØV er pustet afsted! 

Kamilla 38+4 

Anmeld

28. juli 2010

moniquesmor

sender en mindre okan den skulle være der om lidt

Anmeld

28. juli 2010

NessaXenia

det lyder som om der snart sker noget, jeg krydser i hvert fald alt hvad jeg kan og sender en masse vestøv afsted til dig

held og lykke

Anmeld

28. juli 2010

Jibbe

Puuuuuust ***************** masser af vestøv til dig... og lidt til mig selv Håber det snart går igang!

Anmeld

28. juli 2010

Mira0911

Sender masser af vestøv afsted.... :)

Anmeld

28. juli 2010

Dansker I Holland

PUSTER en masse vestøv på vej mod dig Håber der sker noget for dig snart Held og lykke med fødslen

Knus Sussie 24+2

Anmeld

28. juli 2010

LilyMarleen

Ja massere af V-støv til dig, men også til mig  Håber snart vi ser de små vidundere! HÅÅÅÅBER hver gang jeg vågner om natten for at skulle på toilettet at der er tegn.. Meeeeeeen! ØV..

Anmeld

29. juli 2010

lollandpigen

lollandpigen skriver:

Kan det virkelig passe... Endelig er min termin nået..... Er ikke til at forstå at man skulle nå målet langt om længe....

Efter 4 dages pause med små veer er de startet igen her sidst på formiddagen så måske det er tegn på at der snart sker noget.... Jeg e rlidt skidt tilpas og slim proppen gik i mandags....

Så piger er I ikke søde at sende lidt vee støv efter mig og lige krydse hvad I krydse kan, vil så gerne snart ha' overstået den fødsel......

Rigtigt god dag til jer alle.....

Takker for alt jeres veestøv desværre er det stadig ikke givet helt nok.... Je ghar dog haft ondt i nat så var det væk i morges og kom igen ved 10 tiden og har gjort rigtigt ondt med 15 min imellem og de varede cirka 30 sekunder og en masse  plukveer... Nu er det lidt ligesom det er gået i stå igen.....

Er da ret irreterende......

Dette var lige en opdate og har sendt veestøv retur til jer andre som også er lige på trappen til at modtage jeres små babyer.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.