Billig fotograf i Odense

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2010

Svane83

Det er helt ok.

De er da flotte, han kan da helt sikkert sagtens tage nogle fine billeder af os.

Jeg glæder mig til at hører om han har tid d. 21 august.

Carina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2010

Trine89

Svane83 skriver:

Det er helt ok.

De er da flotte, han kan da helt sikkert sagtens tage nogle fine billeder af os.

Jeg glæder mig til at hører om han har tid d. 21 august.

Carina

Så har jeg snakket med Kæresten, Og han vil meget gerne komme og tage jeres billeder  

Anmeld

28. juli 2010

Svane83

Trine89 skriver:

Så har jeg snakket med Kæresten, Og han vil meget gerne komme og tage jeres billeder  

Nej hvor dejligt!!!

Hvordan gør vi så... herfra??

Jeg mener skal vi mødes inden og lige snakke sammen eller hvordan?

Carina

Anmeld

28. juli 2010

puttecolle

Svane83 skriver:

Hej piger

Kæresten og jeg går på rådhuset her d. 21 august, så der er styr på tingene inden lille skiden kommer og jeg kan være i en kjole.

Nå men det er jo sådan lidt hu hej det hele og nu er jeg stødt på et lille problem. Den fotograf vi havde tænkt os at bruge (pinkstudio.dk) kan ikke den dag og vi ville gerne have taget et par billeder selvom vi ikke rigtig regner det for vores "rigtige" bryllup. (vi skal giftes i kirke og hele piv tøjet i forbindelse med barnedåben regner vi med)

Nå men jeg mangler altså en ikke alt for dyr amatør proffesionel fotograf der ikke koster spidsen af en jetjager. Pinkstudio tager 750 kr for 1,5 time og så får man en skive med alle billederne på og det er i det prisleje vi snakker.

Så kom frisk kender i en fotograf der kan tage nogle skønne billeder af mig og min to be mand d. 21 august et sted mellem 11 og 14 så tøv endelig ikke.

Jeg holder vejret i spænding imens

Carina

min kammerat har taget mange billeder af mig og han er satme dygtigt kan prøve og høre hvad han skal den 21?

Anmeld

28. juli 2010

Svane83

puttecolle skriver:

min kammerat har taget mange billeder af mig og han er satme dygtigt kan prøve og høre hvad han skal den 21?

Det var ellers sødt af dig, men har vidst fundet en der kan tage billeder.

Carina

Anmeld

28. juli 2010

Trine89

Svane83 skriver:

Nej hvor dejligt!!!

Hvordan gør vi så... herfra??

Jeg mener skal vi mødes inden og lige snakke sammen eller hvordan?

Carina

Jamen det syns jeg vi skal gøre.. 

Han vil nemlig meget gerne lige vide lidt om hvem I er så det også kan afspejles i billederne også vi kan finde ud af hva i har af ideer til det  

Men jeg tænker vi mødes i starten af august??? 

Anmeld

28. juli 2010

Svane83

Trine89 skriver:

Jamen det syns jeg vi skal gøre.. 

Han vil nemlig meget gerne lige vide lidt om hvem I er så det også kan afspejles i billederne også vi kan finde ud af hva i har af ideer til det  

Men jeg tænker vi mødes i starten af august??? 

Har sendt dig en PB, så vi kan aftale nærmere

Anmeld

28. juli 2010

msax

Jeg kan anbefale Henrik..

http://www.karlsenfoto.dk/

han har taget nogle super billeder af min tykke gravide mave. Han er lige til og smadder flink.

SMIL fra Mette 39+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.