Billig fotograf i Odense

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.450 visninger
17 svar
0 synes godt om
28. juli 2010

Svane83

Hej piger

Kæresten og jeg går på rådhuset her d. 21 august, så der er styr på tingene inden lille skiden kommer og jeg kan være i en kjole.

Nå men det er jo sådan lidt hu hej det hele og nu er jeg stødt på et lille problem. Den fotograf vi havde tænkt os at bruge (pinkstudio.dk) kan ikke den dag og vi ville gerne have taget et par billeder selvom vi ikke rigtig regner det for vores "rigtige" bryllup. (vi skal giftes i kirke og hele piv tøjet i forbindelse med barnedåben regner vi med)

Nå men jeg mangler altså en ikke alt for dyr amatør proffesionel fotograf der ikke koster spidsen af en jetjager. Pinkstudio tager 750 kr for 1,5 time og så får man en skive med alle billederne på og det er i det prisleje vi snakker.

Så kom frisk kender i en fotograf der kan tage nogle skønne billeder af mig og min to be mand d. 21 august et sted mellem 11 og 14 så tøv endelig ikke.

Jeg holder vejret i spænding imens

Carina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2010

CarinaSB

Svane83 skriver:

Hej piger

Kæresten og jeg går på rådhuset her d. 21 august, så der er styr på tingene inden lille skiden kommer og jeg kan være i en kjole.

Nå men det er jo sådan lidt hu hej det hele og nu er jeg stødt på et lille problem. Den fotograf vi havde tænkt os at bruge (pinkstudio.dk) kan ikke den dag og vi ville gerne have taget et par billeder selvom vi ikke rigtig regner det for vores "rigtige" bryllup. (vi skal giftes i kirke og hele piv tøjet i forbindelse med barnedåben regner vi med)

Nå men jeg mangler altså en ikke alt for dyr amatør proffesionel fotograf der ikke koster spidsen af en jetjager. Pinkstudio tager 750 kr for 1,5 time og så får man en skive med alle billederne på og det er i det prisleje vi snakker.

Så kom frisk kender i en fotograf der kan tage nogle skønne billeder af mig og min to be mand d. 21 august et sted mellem 11 og 14 så tøv endelig ikke.

Jeg holder vejret i spænding imens

Carina

Har du prøvet at google? Der kan man finde meget spædnene

Anmeld

28. juli 2010

Svane83

Det kan jeg sagtens gøre.

Det er jo mere det at så ved man ikke helt hvad man får.

Pinkstudio har en af mine veninder brugt og jeg har set de billeder hun tog og de var bare så fine og så var hun ikke så dyr. Men hun kan ikke før efter 16 så det dur ikke.

Det var mere hvis nu i selv havde brugt en som var dygtig.... en anbefaling kan vi kalde det så jeg ikke står med nogle grimme billeder fra mit bryllup.

Ellers må jeg ud i bare at vælge en fra nettet

Carina

Anmeld

28. juli 2010

loppen82

prøv chc-foto.dk

han er rigtig dygtig.

Anmeld

28. juli 2010

Trine89

Heej, 

Jeg kender en super god fotograf, hihi. Min kæreste er Hobby fotograf.. Skal lige prøve at tage en snak med ham.

Han tager 350 kr i timen og så får i selvfølgelig billederne der bliver taget. der ud over er det også mulighed for at får nogle printet.. 

print koster: 

70 kroner for a4 størrelse 

50 kroner for a5 størrelse

30 kroner for postkort størrelse. 

det er selvfølelig muligt at lave en eller anden samlet pris hvis i ved hva i gerne vil have.. 

men som sagt ved ikke helt om han er ledig den dag.. men jeg skal nok finde ud af det hurtigst muligt.. 

Han har bladt andet taget det billede jeg har som Profil billede.. og hvis det er kan jeg også godt finde flere billeder han har taget hvis i gerne lige vil se det først. 

Anmeld

28. juli 2010

Svane83

Trine89 skriver:

Heej, 

Jeg kender en super god fotograf, hihi. Min kæreste er Hobby fotograf.. Skal lige prøve at tage en snak med ham.

Han tager 350 kr i timen og så får i selvfølgelig billederne der bliver taget. der ud over er det også mulighed for at får nogle printet.. 

print koster: 

70 kroner for a4 størrelse 

50 kroner for a5 størrelse

30 kroner for postkort størrelse. 

det er selvfølelig muligt at lave en eller anden samlet pris hvis i ved hva i gerne vil have.. 

men som sagt ved ikke helt om han er ledig den dag.. men jeg skal nok finde ud af det hurtigst muligt.. 

Han har bladt andet taget det billede jeg har som Profil billede.. og hvis det er kan jeg også godt finde flere billeder han har taget hvis i gerne lige vil se det først. 

Det var da slet ikke så dumt... det var jo lige sådan en jeg havde tænkt.

En glad amatør som stadig kan lave nogle pæne billeder.

Kan han evt. den dag og du må da meget gerne sende et par billeder hvis han har tid ellers nytter det jo ikke så meget.

Vi havde snakket om 1 time til 1½ og at det skulle være i eventyrhaven eller ude ved skovsøen eller så noget.

Print af billeder er ikke så vigtigt, det kan vi altid få det er jo så nemt nu til dags

Glæder mig til at hører fra dig

Carina

Anmeld

28. juli 2010

Svane83

loppen82 skriver:

prøv chc-foto.dk

han er rigtig dygtig.

Ja han tager no0gle flotte billeder kan jeg se men han tager også næsten 2000kr for at tage billeder af et bryllup, så han er nok lidt dyr til det her formål.. men gemmer da lige hjemmesiden til det "store" bryllup.

Tak for tippet

Anmeld

28. juli 2010

Trine89

Svane83 skriver:

Det var da slet ikke så dumt... det var jo lige sådan en jeg havde tænkt.

En glad amatør som stadig kan lave nogle pæne billeder.

Kan han evt. den dag og du må da meget gerne sende et par billeder hvis han har tid ellers nytter det jo ikke så meget.

Vi havde snakket om 1 time til 1½ og at det skulle være i eventyrhaven eller ude ved skovsøen eller så noget.

Print af billeder er ikke så vigtigt, det kan vi altid få det er jo så nemt nu til dags

Glæder mig til at hører fra dig

Carina

Jamen Jeg graver lige nogle billeder frem og så sender jeg dem lige til dig i en PB  

og jah jeg skal nok lige hurtigst muligt finde ud af om han kan.. 

Anmeld

28. juli 2010

Svane83

Trine89 skriver:

Jamen Jeg graver lige nogle billeder frem og så sender jeg dem lige til dig i en PB  

og jah jeg skal nok lige hurtigst muligt finde ud af om han kan.. 

Super tak skal du have

Det var da dagens bedste nyhed.

Carina

Anmeld

28. juli 2010

Trine89

Svane83 skriver:

Super tak skal du have

Det var da dagens bedste nyhed.

Carina

smart som jeg var havde jeg jo lige glemt at jeg ikke lige er plus- medlem. hihi.. 

så billederne kommer lige med her.. 

men hva så kommer der jo også lidt reklame ud af det  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.