Vis mig din morgenmad...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2010

twinboys

Tutter skriver:

Heldigvis er min mave vænnet til ikke og spise nu, så er ikke sulten når jeg vågner..
Det var værst da jeg var baby/barn, og skreg sådan fordi jeg var sulten, men så snart maden kom i munden på mig kastede jeg op.. 

Den har jeg lavet herinde :-)

http://www.minticker.dk/

Ja det har jeg også, men hvad så når man har tabt sig, hvad gør man så... Hvor ændre man det og hvordan får du det sat ind, kommer det med hver gang du skriver i dabatten herinde

Majbritt

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2010

Becks

twinboys skriver:

Ja det har jeg også, men hvad så når man har tabt sig, hvad gør man så... Hvor ændre man det og hvordan får du det sat ind, kommer det med hver gang du skriver i dabatten herinde

Majbritt

Majbritt

Man får en kode som man skal bruge til og logge ind på derinde, og så retter jeg det derinde.. Så retter den det selv automatisk her på baby..

Anmeld

28. juli 2010

twinboys

Tutter skriver:

Man får en kode som man skal bruge til og logge ind på derinde, og så retter jeg det derinde.. Så retter den det selv automatisk her på baby..

Jep den kode har jeg søde og har rettet derinde men hvordan kommer den så ind på baby???

Majbritt

Anmeld

28. juli 2010

Becks

twinboys skriver:

Jep den kode har jeg søde og har rettet derinde men hvordan kommer den så ind på baby???

Majbritt

Du går ind i ret profil, signatur og sætter koden ind der.. Tror det er HTML koden men er ikke sikker, den kommer frem med en masse inde på minticker nemlig.. Men mener man skal være plusmedlem herinde før du kan få en signatur..

Anmeld

28. juli 2010

Tina2

Jeg spiser en portion cherious med havremælk på, 2 store glas isvand, en smoothie med kærnemælk og melon + en nektarin hver morgen..... :-)

Idag blev det dog kun til et stk rugbrød med ost, da jeg sku til glukosebehandling og derfor først fik morgenmad kl. 10.45.....

Anmeld

28. juli 2010

Ranarupta

Tutter skriver:

Jeg kaster op.. Undskyld det direkte svar :-) Men det gør jeg altså..

Gjorde jeg også da jeg var baby, barn osv osv..

Skal have været vågen i minimun 3-4 timer, før jeg kan spise noget, uden at få kvalme og kaste op..

Jeps!! Også mig!

Har fået at vide, at jeg har sløve tarme 

Anmeld

28. juli 2010

Becks

Ranarupta skriver:

Jeps!! Også mig!

Har fået at vide, at jeg har sløve tarme 

Æv 

Ved ikke om jeg har sløve tarme, men jeg fordøjer maden med det samme! Heller ikke fedt.. Men vores kroppe er sgu et mysterium nogen gange.. For når jeg er på ferie, der kan jeg sjovt nok godt spise morgenmad.. Det er da mærkeligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.