Vis mig din morgenmad...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2010

mathildemb

twinboys skriver:

Sad lige og spiste morgenmad ved computeren og tænkte hvad spiser i til morgenmad...???

Jeg spiser Cheasy yoghurt med vaniljesmag med fibermusli og frisk frugt ovenpå...

Majbritt

Mums det ser lækkert ud. Før jeg blev gravid spiste jeg altid yoghurt med frisk frugt og musli. Men pga morgenkvalme kan jeg pt kun spise ristet toastbrød med ost. Håber snart jeg kan vende tilbage til mine sunde vaner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2010

TineA

twinboys skriver:

Hvordan kan man spise havregrød, kender flere der gør det, men kan bare ikke få det ned...

Men det må mætte godt...

MAjbritt

Smid lidt kanel og flydende sødemiddel i , så kører det lige ned i løgneren

Anmeld

28. juli 2010

otlitrom

Jeg har spist havregrød. Plain. kun gryn og mælk, og en anelse salt. Ingen sukker eller noget. Har ikke noget billede af den, for den spiste jeg 6.30

Anmeld

28. juli 2010

Halbschön

kitty skriver:

Jeg har spist havregrød. Plain. kun gryn og mælk, og en anelse salt. Ingen sukker eller noget. Har ikke noget billede af den, for den spiste jeg 6.30

well, så er jeg egentlig glad for at du ikke har noget billede af den ;o)

Men som Majbritt skriver - havregrød.. jeg kan ikke få det ned ;o)

Anmeld

28. juli 2010

otlitrom

Renée88 skriver:

well, så er jeg egentlig glad for at du ikke har noget billede af den ;o)

Men som Majbritt skriver - havregrød.. jeg kan ikke få det ned ;o)

Det er noget af det eneske jeg kan spise om morgenen... Jeg tåler ikke mælkeprodukter så godt, ej heller brød.. Så det er næsten eneste udvej...

Anmeld

28. juli 2010

Svane83

Lige fortiden hedder det cheasy A38 med branflakes på. mest fordi jeg har sådan vrøvl med min mave for tiden.

Ellers står den på hvaregryn med mælk og rosiner eller havregrød (nogen gange med lidt honning på....uhhhmmm)

Anmeld

28. juli 2010

twinboys

Tutter skriver:

Jeg kaster op.. Undskyld det direkte svar :-) Men det gør jeg altså..

Gjorde jeg også da jeg var baby, barn osv osv..

Skal have været vågen i minimun 3-4 timer, før jeg kan spise noget, uden at få kvalme og kaste op..

Ej hvor træls søde...

Hvordan og hvor har du fået fikset den der vægtmålerskema- noget som er nederst når du skriver noget...

Majbritt

Anmeld

28. juli 2010

Mira0911

Yoghurt med friske bananer og fersken... :)

Anmeld

28. juli 2010

ekzunz

Groft rugbrød med Thiese 6% ost og rød peber - og jeg har altså ikke noget billede...men alle ved vist også hvordan en ostemad ser ud...

Anmeld

28. juli 2010

Becks

twinboys skriver:

Ej hvor træls søde...

Hvordan og hvor har du fået fikset den der vægtmålerskema- noget som er nederst når du skriver noget...

Majbritt

Heldigvis er min mave vænnet til ikke og spise nu, så er ikke sulten når jeg vågner..
Det var værst da jeg var baby/barn, og skreg sådan fordi jeg var sulten, men så snart maden kom i munden på mig kastede jeg op.. 

Den har jeg lavet herinde :-)

http://www.minticker.dk/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.