Nå tøser...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

254 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. juli 2008

Nadi

nu vil Ollie og jeg kører ud i BabySam og høre hvorfor pokker hans klapvogn ikke fungere optimalt og så vil vi kører op til Olde så bettemanden kan få sin fødselsdagsgave :) Så mig ser i nok ikke mere idag, og jeg er nok også meget fraværende i løbet af ugen, da de er et hav af ting der skal ordnes inden søndag hvor familien kommer og fejre Oliver (L)

I må have det dejligt og så håber jeg snart at jeg har tid til at læse alle jeres indlæg og være mere på :P

-Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2008

Plysbjørnen

god tur...

Anmeld

1. juli 2008

ivfmarie

Jamen god tur søde.

Og held og lykke i Babysam - der er udsalg, så de har sikkert masse at tid til at hjælpe med en dum klapvogn ;)

Marie - kommer til at savne dit selskab, du er altid så lun. :D

Anmeld

1. juli 2008

Nadi

ivfmarie skriver:

Jamen god tur søde.

Og held og lykke i Babysam - der er udsalg, så de har sikkert masse at tid til at hjælpe med en dum klapvogn ;)

Marie - kommer til at savne dit selskab, du er altid så lun. :D

De var faktisk rigtig søde i BabySam og havde masser af tid til mig og barnevognen :) Men blev lidt skuffet over servicen alligevel :S :@ For det er klipsen/spændet den er gal med den er simelthen kaput, så de bestilte en ny dims hjem, men tror I så ikke at vi selv skal sætte den på. Jeg tænkte bare hvad (?) Jamen det kan jeg da ikke... Nå men sagde til hende ekspedienten at hvis ikke vi kunne finde ud af det så måtte vi jo komme ud med den. så ja nu må vi se!

Hehe, trækker lidt på smilebåndet over at jeg er lun (C)

-Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.