Hvilken måde bruger du for at slanke dig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2010

dorthemus

Baagøe skriver:

Jaaa, den metode bruger jeg også  Plus fuld amning oveni, som drænede mig yderligere, da jeg ammede

K.h. Linda

Det har jeg så ikke mærket noget til endnu...æder som en hest og ofte helt forkert fordi jeg tit ikke gider /orker at lave ordentlig mad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

Pige2009

dorthemus skriver:

Det har jeg så ikke mærket noget til endnu...æder som en hest og ofte helt forkert fordi jeg tit ikke gider /orker at lave ordentlig mad

Jeg tabte alle de ekstra graviditetskilo i løbet af de første 14 dage. Der var jeg så "heldig" at være indlagt med Laura, så vi fik vasket tøj, lavet mad osv. Virkelig et plus i stedet for at have været hjemme!

Anmeld

6. august 2010

4xGreve

MoarJ skriver:

Begrund gerne hvorfor du gør det på denne måde...

Jeg selv bruger Gratis pakken...

Det har jeg det bedst med... Jeg vil aldrig kunne drømme om at fylde min krop med slankepiller eller slanke pulver....

Har det bedst med at kan tage ud i naturen, ved at gå, løbe, cykle, det er en skøn ting...

Jeg har valgt at sige gratis pakken, for jeg går en masse, har lige fået en cykel af maden så den skal også godt i brug nu, vi har en mini step masike herhjemme samt sådan en mavebøjnings stang dims noget, også har vi også en wii og der har vi utrolig mange spil til som. f.eks wii sport, wii sport resort, wii fit, wii fit+ osv. men syntes ærlig talt ikke det er særlig sjovt eller siger mig så meget for nyder f.eks at kunne se fjernsyn mens jeg træner her hjemme og nyder naturen når jeg er ude...

Anmeld

6. august 2010

Mira0911

LotteN skriver:

Ellers vil jeg da lige tilføje at jeg er begyndt at drikke grøn te 4 gange om dagen og har faktisk på 14 dage nu tabt mig 1,5 kg

Det er måske rimelig godt alligevel?

Anmeld

6. august 2010

LotteN

MoarJ skriver:

Det er måske rimelig godt alligevel?

Altså det tør jeg jo ikke sige om det lige er det der har gjort det, men jeg har da tabt mig.

Men jeg har selvfølgelig sat aftensmåltidet ned med 1 portion i stedet for to (da nr 2 kun bliver spist  fordi det smager godt), og det kan jo oså have indflydelse på det

Anmeld

6. august 2010

dorthemus

Baagøe skriver:

Jeg tabte alle de ekstra graviditetskilo i løbet af de første 14 dage. Der var jeg så "heldig" at være indlagt med Laura, så vi fik vasket tøj, lavet mad osv. Virkelig et plus i stedet for at have været hjemme!

Vi lå også på barselsgangen i de første fem dage...skønt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.