Hvilken måde bruger du for at slanke dig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2010

Delilah

Lige nu i graviditeten går jeg i det fri. Jeg kan ikke lave det jeg plejer for så kommer de sure opstød og det der er værre

Men normalt er det armbøjninger og mavebøjninger hver dag og så vælger jeg at gå istedet for at tage bus og tog rimelig ofte. Og så en god sund kost selvfølgelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

Miamaja

Det samme som dig. jeg elsker at gaa ture og hader fitness centre hvor der er en masse fremmede mennesker som jeg maaske ikke lige gider at svede sammen med saa er det ogsaa min form for afslapning. at bare gaa der i naturen og nyde stilheden og at vaere mig selv og hundene sammen.

og jeg spise som regel en masse aebler hvis jeg synes jeg vil strammes lidt op.

Anmeld

6. august 2010

slettet_7530

DDV samt en hulens masse motion

Jeg har valgt DDV da indtaget af proteiner i større mængder end normalt er vigtigt for at det ikke er muskelmasse man taber, deres kostprogram er sat sammen så man ikke kommer til at mangle noget og er mere end mæt.

Anmeld

6. august 2010

ekzunz

albertesmor skriver:

DDV samt en hulens masse motion

Jeg har valgt DDV da indtaget af proteiner i større mængder end normalt er vigtigt for at det ikke er muskelmasse man taber, deres kostprogram er sat sammen så man ikke kommer til at mangle noget og er mere end mæt.

DDV - er det dem hvor man tæller point? 

Anmeld

6. august 2010

Tulle28

Eva. skriver:

Jeg mangler en der hedder sund kost og motion....kedeligpakken måske...

Nemmerlig!

Anmeld

6. august 2010

slettet_7530

DDV - er det dem hvor man tæller point? 

Nej det er ikke dem.

DDV er dem hvor får et program du skal følge, kød maks 3 gange om ugen grønt hver dag fra 600 g og optil 1 kilo hvis du er mere sulten

Maks 3 stykker frugt pr dag.

det der svarer til 0,5 liter mælkeprodukt pr dag alt efter hvilken fedtprocent du vælger.

4 æg om ugen, ost maks 150 g om ugen hvis den er fed.

De hurtige kulhydrater i begrænset mængder, da de gør at blodsukkert stiger uhensigtsmæssigt og man hurtig bliver sulten igen, samt at hvis man indtager de hurtige kulhydrater fylder man sukkerdepoterne og det er de depoter der bliver tømt først, altså vil man aldrig tabe fedt, da fedtdepoterne er dem der bliver tømt til sidst

Nej der hvor man tæller points er WW

Anmeld

6. august 2010

LotteN

Ellers vil jeg da lige tilføje at jeg er begyndt at drikke grøn te 4 gange om dagen og har faktisk på 14 dage nu tabt mig 1,5 kg

Anmeld

6. august 2010

michella88

Kører snart kun på flydende mad, da min mave er blevet utrolig sart efter fødslen :/ Og så rugbrød..

SLUT med kager, slik, soda, the, kaffe, cigaretter, hvidtbrød, Ja alt usundt-

Må indrømme det har været hårdt, men er nu alligevel lidt stolt over jeg har kunne undværre og gennemføre de ting

er dog først begyndt at se resultater her for nylig, og har tabt 2,5kg på 2 uger

Anmeld

6. august 2010

Pige2009

dorthemus skriver:

Den motionspakke der hedder "At-være-alenemor-til-spædbarn-og-bo-på-4.sal-og-først-få-aftensmad-sent-medmindre-jeg-er-faldet-i-søvn"

Jaaa, den metode bruger jeg også  Plus fuld amning oveni, som drænede mig yderligere, da jeg ammede

K.h. Linda

Anmeld

6. august 2010

Lullaby

madlog.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.