Vægt baby..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. juli 2008

Marco2

Jeg er begyndt at bekymre mig om Ems vægt igen. Jeg får jo SP i denne uge fordi Em har vejet så lidt, og så ville jeg lige smide hende på vægten. 7,2 kg.. vejer hun:'( Det er jo en mikrobaby iforhold til jeres børn som vejer omkring de 10 kg..... Er der andre herinde hvis børn vejer så lidt?? Synes jo hun har en fin udvikling og hun virker da til at trives, men det sidder alligevel i baghovedet. Tænker på om der er noget man burde have gjort anderledes..... Siber, du snakkede om at Johanna også var lille... Kan du huske hvad hun vejede på Alma/Emilys alder..?? AG - som nu begynder at bekymre sig lidt igen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2008

Marco2

Sorry Siber. Har sgu da byttet om på dine ungers navne. Det er jo Alma jeg taler om. Din den store pige :D som jo også er lille

Sowwy :$

Anmeld

1. juli 2008

Plysbjørnen

Nej min lille datter vejer ikke så lidt, her slæber vi rundt på 9,2 kg... Men helt ærlig børn er jo forskellige... så jeg synes ikke du skal tage det så tungt når hun ellers ser ud til at trives... og hun er garanteret sikkert også helt vildt aktiv, som jo gør at hun forbrænder mere...

Betina1978

Anmeld

1. juli 2008

Nadi

Nej det var godt nok ikke meget, men så længe hun trives og ikke er sløv så er det ikke helt galt igen... Du må bare komme noget fløde i en flaske og så give hende det ;) Hvor lang/høj er hun?? For det skal jo også følge ad. Oliver ligger vist over gennemsnittet, tør næsten ikke sætte ham på vægten for tror han er oppe omkring de 12-15 kg :$ Men det skal altså lige siges at han har bare MANGE muskler og er rigtig stærk, og muskler vejer jo mere end fedt ;) Vil gerne høre hvad sp'en har at sieg når hun har været der! -Nadia

Anmeld

1. juli 2008

birgittemarie

Jeg tror ikke, du skal bekymre dig så længe hun trives og har det godt. Hun er bare et lille petite nummer, som sin mor (L)

Knus fra Birgitte, som ikke ved, hvad Nova Maria vejer, men glæder mig til at finde ud af det til 1-års undersøgelsen...

Anmeld

1. juli 2008

ka li ja

ååhhh hvor ved jeg bare hvor frustrerende det er at ha et undervægtigt barn der trives.... men jeg fik af vide at han ikke fik mad nok.. så vi begyndte at fede på ham da han var ca 8 måneder.
og nu stormede jeg lige hen i barnets bog og så hvad han vejede da han var et år. og han var altså lidt større. han vejede 10kg og var 77 cm.. men er også en dreng... er det en trøst?? en ringe en af slagsen vidst..
jeg ved ikke hvad du skal gøre. for hun spiser jo meget.. eller hva, er det kun rubbere??
jeg ville nok også begynde at blande fløde i havregrøden, og ekstra smør i div ting og sager. og masser af avokado.

hvornår kommer sp?? hvornår skal i til læge?

og ja husk nu på at du også er en bette fis...:)

Anmeld

1. juli 2008

Monica

For knap en måned siden blev Gustav målt og vejet. 8,1kg og 76cm. Så han er og lang og tynd (noget han ikke umiddelbart har fra sin mor...;))

Anmeld

1. juli 2008

Loggidut

Marco dog!

er du i tvivl om EM´s trivsel...hæ hæ....

tsk tsk...Em er da helt fin...nogle er store og nogle er små...og sådan er det bare, nogen er lange og nogen er korte...

det fjerner jeg jo ikke din bekymring ved at sige...og jeg fjerner den heller ikke ved at komme med nogle mål og længder på Tif...

men kig på din dejlige datter...er hun glad og smiler hun?

min venindes søn var også en lille bitte purk, og det er han endnu, men til gengæld har han bare hjernen! han er en klog lille djævle..lol....

så jeg tror ikke du skal bekymre dig for meget, Em er jo glad, og meget længere fremme end Tif...så på med vanten, få SP til at komme og bonke lidt fornuft ind i dit hovede igen, så du ikke bekymre dig...for hun er da bare som hun skal være.

æv jeg er dum når jeg sparker til dig...ik? ;)

Anmeld

2. juli 2008

Marco2

Ved det godt.... For ja hun er jo en glad pige og har en fin udvikling. Men alligevel sidder det der omme bagved or lurer. Og jeg har jo med vilje ikke smidt hende på vægten fordi jeg ikke ville bekymre mig. Men havde da ikke regnet med at hun vejede SÅ LIDT!!

Hun får godt med olie i havregrøden om morgenen, smør under pålæget på rubberne, drikker sødmælk.. ved sgu ikke hvordan jeg ellers skal få mere fedt i hende.... avokado vil hun ikke ha. Men har idag prøvet at lavet lidt guacemole som hun kunne få med i et glas op i vuggeren, så må jeg se om hun spiser det....

AG

Anmeld

2. juli 2008

ka li ja

jamen ved du hvad. så gør du sgu hvad du kan, og hvis hun får vitaminer som hun skal. så tror jeg nu ikke dr er noget at bekymre sig om. men det gør man, det kan man slet ikke lade vær med. men glæder mig nu til din sp kommer så vi kan hører hvad hun siger:D

nu vil jeg til staden(odder)8D og købe gave til min far(L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.