Hund eller kat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2010

millesofie

KAT helt klart kat

vores Nerit er bare dejlig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2010

Pige2009

Klart hund. Vi har desværre ingen hund selv, men her er vores lånehund, som vi af og til passer. Han hedder Kimi og er en West Highland White Terrier

K.h. Linda

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Begge dele, men mest kat selvom jeg er vokset op med hund... Gad ikke selv have ne hund - orker ikke savl, gøen og luftning...

Dovne Rosa

Anmeld

31. juli 2010

Sommerfuglelarven

Jeg har stemt "andet" da jeg er til begge dele, men hælder nok mest til hund, da jeg er opvokset med hund, men vi har haft 4 katte, som er mine små babyer - vi har desværre ikke kunne beholde dem!

Anmeld

31. juli 2010

Plysbjørnen

Jeg er til begge dele, så jeg har stemt andet...

Katte elsker jeg, fordi de er uafhængige dyr, dermed ment at giver man dem en stor skål tørkost, en balje vand og en ren bakke, så kan den sagtens klare sig i en døgnstid eller halvanden... Det skal så også siges at jeg hader den fordi den er krop umulig at opdrage... Her har vi fået flere klager over at vores katte besørger i andre folks haver, på trods af at der er flere husstande i afdelingen med katte har vi fået et personligt brev fra boligforeningen...

Hunde elsker jeg fordi det kan lade sig gøre at opdrage den, den er nemmere at styre end en kat... Detsværre er den mere afhængig af en end en kat...

Men pt. har vi 3 indendørs katte (den ene en plejekat)... Men vi har snakket om at vi på et tidspunkt godt vil have en hund...

Anmeld

31. juli 2010

B&J

millesofie skriver:

KAT helt klart kat

vores Nerit er bare dejlig

WOW hvor er den skøn.... og bredt hovede... er der noget i den eller bare alm hus kat???

Har stemt andent.... da jeg elsker hund og kat....

Anmeld

31. juli 2010

millesofie

B&J skriver:

WOW hvor er den skøn.... og bredt hovede... er der noget i den eller bare alm hus kat???

Har stemt andent.... da jeg elsker hund og kat....

der er noget siameser (staves) i den. dens mor er fuldbolds grækermis og faren er baggårdskat

men han er lækker og meget langbenet og så elsker han bare børn SÅ skønt

Anmeld

31. juli 2010

B&J

millesofie skriver:

der er noget siameser (staves) i den. dens mor er fuldbolds grækermis og faren er baggårdskat

men han er lækker og meget langbenet og så elsker han bare børn SÅ skønt

der for smiler ja for den er godt nok lækker og dejligt den kan lig børn det er så vigtigt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.