Hund eller kat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2010

Svei

Heise skriver:

Vi har 3 katte, så jeg har stemt "kat".

Men jeg synes alle dyr er søde - også hunde! Jeg er bare lidt bange for dem, fordi nogle af dem er så vilde og springer op ad en osv...

Min søn simon elsker hunde og hver gang han møder en, skal han liiiige hen og snakke og ae - så sjovt, som han bare vader ind i folk med hund og snakker med dem

Men hund får vi aldrig - det er alt for krævende.

heise

Åhh... Bertram er på samme måde...han har dog fået lov til at få en hund når han selv kan passe den.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

SiLiMiMa

Dictes mor skriver:

Inspireret af alle de tråde om kæledyr, så synes jeg, det kunne være spændende at finde ud af, hvor mange der er hundemennesker og hvor mange der er kattemennesker eller måske noget helt tredje.

I er velkomne til at uddybe jeres svar og vise billeder

Jeg er selv 100 procent hundemenneske, ja jeg er rent faktisk bange for katte, så jeg har selvfølgelig stemt hund

Her er min lille border collie - Molly.

nåe, hvor er hun sød!!

Anmeld

27. juli 2010

FrkT

Jeg har svaret andet, ikke fordi jeg ikke er hunde eller kattemenneske, men fordi jeg er begge dele

Vi har to hunde og 3 (plus pt også en "vild"kat og hendes tre killinger) katte. Og jeg har svært ved at sige at jeg er mere til det ene frem for det andet.

Synes der er fordele og ulemper ved begge dele. Hundene kan du tage med dig hvis du skal steder du skal køre til, det er sværere ved katte, da de (i hvert fald vores katte) bliver så utrygge i bil, og kan finde på at stikke af. Til gengæld er hundene også meget mere afhængige af dig plus du er nødt til at tænke på de skal luftes osv = man kan ikke tage afsted aaaalt for længe. Kattene kan jo selv enten gå i kattebakke eller udenfor.

Så jeg er bestemt til både hund og kat.

Anmeld

27. juli 2010

JustAnotherName

Jeg kan lide begge. Men har stemt HUND, da det er dét vi har herhjemme.

Og jeg bliver sikkert aldrig katte-ejer (og har aldrig været det), for min mand vil IKKE have en kat ....selvom der allerede eksisterer en kattelem i vores hoveddør, hvilket jo medvirker til, at det kunne være oplagt. Men nej! Dét nægter han fuldstændigt, og er ikke til at rykke ved! (......Katte-lemmen er der fra de tidligere ejere af huset, som havde en MEGET LILLE hund, hehe)

Men vi er begge glade for hunde herhjemme. SÅ dét kan vi da blive enige om. Og hunde har da også altid været min favorit imellem de to valgmuligheder - hund eller kat.

Her er et billede af vores vuffer, William som idag er 11 år gammel.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. juli 2010

Dictes mor

JustAnotherName skriver:

Og jeg bliver sikkert aldrig katte-ejer (og har aldrig været det), for min mand vil IKKE have en kat ....selvom der allerede eksisterer en kattelem i vores hoveddør, hvilket jo medvirker til, at det kunne være oplagt. Men nej! Dét nægter han fuldstændigt, og er ikke til at rykke ved! (......Katte-lemmen er der fra de tidligere ejere af huset, som havde en MEGET LILLE hund, hehe)

Men vi er begge glade for hunde herhjemme. SÅ dét kan vi da blive enige om. Og hunde har da også altid været min favorit imellem de to valgmuligheder - hund eller kat.

Han er altså bare så fin!

Anmeld

27. juli 2010

JustAnotherName

Dictes mor skriver:

Han er altså bare så fin!

Tak  Det er Molly altså virkelig også

Anmeld

27. juli 2010

saxa

Har stemt Andet da vi har haft begge dele.. Nu har vi dog kun hund - og ville klart vælge hund hvis valget stod imellem hund og kat..

Anmeld

27. juli 2010

saxa

JustAnotherName skriver:

Århhh hvor er han bare nuser...!!

Anmeld

27. juli 2010

JustAnotherName

saxi skriver:

Århhh hvor er han bare nuser...!!

Tak

Anmeld

27. juli 2010

SiLiMiMa

JustAnotherName skriver:

eeeeiiii, hvor er han kær!!!

jamen igen, vi får aldrig hund....... selvom man blir fristet når man ser sådan en sød vuffer.... og den skønne molly....

dyr er jo bare dejlige!!!

heise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.