Lige en sjov en mere fra Sebastian...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

263 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. juni 2008

linemus

Han har jo smidt bleen med 80 % uheld til følge, og faren var så ved at forklare ham, at engang imellem skulle man gå ud til toilettet og prøve om man kan tisse, selvom man ikke tror man kan. Så kan man også lige lufte tissemanden, siger faren.

Sebastian, der sidder i udestuen, dvs. der er en glasrude imellem dem, siger meget fortørnet med rynkede bryn: "Nej, det må man ikke....... Man må ikke dufte den!"

Ha ha, det var altså sjovere end det ser ud, når det er skrevet ned :D Den bette mand blev bare så forarget over, at far kunne finde på at sige sådan noget :))

Han var forøvrigt MEGET stolt i dag over hans første prut på toilettet og skulle lige kigge til den flere gange bagefter :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2008

ka li ja

hahahahahahahaha hvor fint!!!! ja de er fandme grineren!!!:))
flot med prutten. det kan blive ved men at være spændende længe:D;)

Anmeld

1. juli 2008

Grynt

LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL ungerne kommer bare med de sjoveste kommentare....specielt når de får det danske sprog galt i halsen :D

Men nu vi snakker om toilet besøg har jeg da også lige en. Aske leger meget med turtles. Han sidder så ude på toilettet en dag og laver stort. "Mor mor prøv at kom og se", og naturligvis skynder man sig der ud. "Se mor", siger han og peger stolt ned i toilettet, "det er de 4 brødre" :D Drengen var bare såååå stolt :D:D

Anmeld

1. juli 2008

Tynen

8D
HAHA!!
Glæder mig helt vildt til Stell skal til at fyre guldkorn af i form af "Misforståede" sætninger.

Anmeld

1. juli 2008

Monica

HAn giver bare nogle gode nogen... Tænker stadig på den med Kjole Ole engang i mellem...

Monica

Anmeld

1. juli 2008

Tynen

Monica skriver:

HAn giver bare nogle gode nogen... Tænker stadig på den med Kjole Ole engang i mellem...

Monica

Han er altså også bare et hit - Kan godt forstå Mille blev forvirret :)
Måske jeg skulle snapshotte et billede af ham når jeg går på arbejde.
Han er altså et kig værd ;)

Anmeld

1. juli 2008

linemus

Tynen skriver:

Monica skriver:

Monica

Han er altså også bare et hit - Kan godt forstå Mille blev forvirret :)
Måske jeg skulle snapshotte et billede af ham når jeg går på arbejde.
Han er altså et kig værd ;)

Ja ham vil jeg mægtig gerne se - ham damen :)

Anmeld

1. juli 2008

linemus

Grynt/Tina skriver:

LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL ungerne kommer bare med de sjoveste kommentare....specielt når de får det danske sprog galt i halsen :D

Men nu vi snakker om toilet besøg har jeg da også lige en. Aske leger meget med turtles. Han sidder så ude på toilettet en dag og laver stort. "Mor mor prøv at kom og se", og naturligvis skynder man sig der ud. "Se mor", siger han og peger stolt ned i toilettet, "det er de 4 brødre" :D Drengen var bare såååå stolt :D:D

Ha ha ha ha ha - det kunne lige nøjagtig være sådan noget Sebastian ville sige. Ha ha , hvor godt :D Sikke en fantasi.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.