Linemus, vedr "date"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

589 visninger
11 svar
0 synes godt om
30. juni 2008

ivfmarie

jeg flytter den lige hertil.

Hvornår passer det jer bedst? Arbejder din Casper i weekenden? Vi har vist "fri" de næste par weekender, så hvis I har tid - så kunne det da være vi skulle arbejde på noget snart?

Marie - der altså går i seng nu! Godnat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2008

ka li ja

og godnat til dig marolle(L)
er jeg efterhånden den eneste ved skansen!?

Anmeld

30. juni 2008

linemus

Jeg er her et øjeblik endnu (prøver at tage mig sammen til at gå i bad... har prøvet på det den sidste time...). Kasper (med K ;)) arbejder om aftenen/natten, så han er for det meste hjemme om dagen - sover bare pænt længe. Han arbejder ca. 4 dage, 2 dage fri, så det er meget forskelligt, om han lige er afsted i weekenden eller ej... Næste weekend står i fødselsdagens tegn - Signe og Nanna har fødselsdag fredag og får gæster lørdag. Weekenden efter... det' jo der vi skal ned til BM om søndagen, er det ik'? Fra weekenden derefter har Kasper 3 ugers sommerferie - uden særlige planer. Hvis snart, så sku' det enten være på søndag (men må advare om diverse kage-rester) eller lørdag d.12... Hvornår har I sovende børn? Skal det passes ind også? Og ja, sov godt :)

Anmeld

1. juli 2008

ivfmarie

Godmorgen

Nu er manden jo sust på arbejde, så jeg fik ikke spurgt ham hvornår det kunne passe... Men nu på søndag - om eftermiddagen, det kunne da være fint, også ifht sovende børn(ihvertfald vores). Hvis I orker ovenpå fødselsdagsræset?

Vi må lige aftale nærmere når manden kommer på banen...

Marie - der skal nå tusind ting i dag, men sofaen er bare så dejlig lige nu!!

Anmeld

1. juli 2008

linemus

Nu har jeg tænkt lidt og kommet frem til, at jeg skal passe på ikke at overbooke familien. Vi skal nemlig spise tidligt, da Sebastian og far skal i cirkus kl.19, så måske er det ikke den bedste dag. Kender du det, når man tror, man kan klare alt på én dag...

Hvad så næste lørdag? Eftermiddag er fint, så kan farmand lige sove længe, og ungerne kan geare ned efter en fredag i Fårup.

Knus Line - der skal på bytur med manden om lidt UDEN børn!!! Jeg kan slet ikke huske, hvornår vi sidst har lavet noget uden børn eller babyalarm...

Anmeld

1. juli 2008

ivfmarie

linemus skriver:

Nu har jeg tænkt lidt og kommet frem til, at jeg skal passe på ikke at overbooke familien. Vi skal nemlig spise tidligt, da Sebastian og far skal i cirkus kl.19, så måske er det ikke den bedste dag. Kender du det, når man tror, man kan klare alt på én dag...

Hvad så næste lørdag? Eftermiddag er fint, så kan farmand lige sove længe, og ungerne kan geare ned efter en fredag i Fårup.

Knus Line - der skal på bytur med manden om lidt UDEN børn!!! Jeg kan slet ikke huske, hvornår vi sidst har lavet noget uden børn eller babyalarm...

Det er så lørdagen før vi skal til BM om søndagen...ikk? Men det er vist ok for os. Jeg vender det lige med manden når han kommer hjem.

Marie

ps... Håber at I har nydt en tur ud i livet uden den forbistrede navlestreng stramt om livet... ;)

Anmeld

1. juli 2008

ivfmarie

Hej igen igen...
Nu har jeg vendt det med manden, og vi kan godt komme en smut omkring Hou lørdag den 12. juli om eftermiddagen. Er det ok med jer?
Og så tænkte vi om vi måske skulle undersøge om Hou har et børnevenligt pizzaria der vil servicere 5 små vandaler og deres forældre... 8(

Marie - der faktisk allerede har sat et kryds i kalenderen

Anmeld

2. juli 2008

ivfmarie

opsedasse... Linemus er online... Hva siger du?

Anmeld

2. juli 2008

linemus

Hejsa!

Det lyder som alletiders plan. Jeg skal bare lige have tjekket med Kasper, når han står op, men hvad kan han sige ;) Han har fri den dag, så der skulle ingen problemer være.

Dog tror jeg, vi skal sende en stafet til Hals efter pizza og spise det på los terrassos - tror ikke der er så meget service på Hou pizzaria, hvis de da stadig har åbent...

Jeg vender fluks tilbage, når jeg har videregivet planerne.

Anmeld

2. juli 2008

ivfmarie

Super!
Det behøver selvfølgelig ikke være pizza - men du skal bare ikke stå og rode med mad til os!

Afventer Kaspers melding med spænding ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.