Mettemus skriver:
Ih hvor jeg kender alle dine tanker! Man må gerne være nervøs... faktisk tror jeg slet ikke det kan undgås. Jeg fik endda en tidlig scanning og var alligevel nervøs over de manglende symptomer og bule på maven. Jeg kunne først rigtig begynde at glæde mig efter NF-scanningen, men SÅ blev det også skønt at være gravid! Så blir man pludselig klar over hvor heldig man har været i første trimester, mens alle andre har ligget og brækket sig tre måneder i træk.
Så mit bedste råd må være at slappe af og nyd det i stedet for. Køb en tidlig scanning for at få lidt ro på, men nyd først og fremmest at vænne dig til at være gravid, alle tankerne om baby, udstyr osv. Så længe du ikke bløder eller har ondt, er jeg fuldstændig sikker på at alt er som det skal være, og din lile bønne der inde vokser fuldstændig som den skal.

Jeg må også snart begynde at tro på det for i er jo mange der skriver at det er helt ok og helt normalt. Det står jo også i min politikens bog om graviditet at det kun er ca. hver anden der får kvalme osv. men måske har du ret i at selve det at bekymre sig også er et graviditets symptom.
Min kæreste og jeg snallede om igår at min søster måske næsten glæder sig mere end os, hun er helt vild og snakker stortset ikke om andet køber blade til mig osv. og det er da dejligt men vi snakkede om at forskellen nok er at vi bekymre os, vi ved at det stadig kan gå galt og tør derfor ikke rigtig give los af den der fuldstændige glæde, hvor min søster ja hun glæder sig bare og tænker overhovedet ud over det.
Men ja så længe man ikke har ondt og bløder så er alt vel som det skal være. Men jeg glæder mig nu til nf så kan man se at den er der og så måske rigtig give los af glæden.
Anmeld