Hej alle
Jeg var så til første læge besøg igår, 6+4 så ret tidligt synes jeg.
Egentlig var aftalen at jeg skulle komme ind med en urinprøve og så skulle jeg have taget en blodprøve.
Og jeg ville altså ikke få lavet vandrejournal den dag sagde sekretæren i telefonen. - OK.
Nå jeg møder op sammen med min kæreste der jo gerne vil være med til det hele (og jeg skulle jo også holdes i hånden når der skulle tages blodprøve.) Nå men vi kommer ind sekretæren får urinprøven og siger at min læge altså er en smule forsinket (det er hendes første dag efter ferie)
Vi sidder og venter og sekretæren popper så lige hovedet ud og siger ja den er jo positiv, men det regnede vi jo også med og går ind igen. Vi kigger på hinanden og tænker vores og venter lidt mere.
Så kommer min læge endelig 30 min forsinket, vi kommer ind og hun smiler og siger du er jo så lidt gravid, ja det er jeg vel siger jeg og vi sætter os ned. Så begynder hun at udfylde en masse papirer og spørg til om vi er gift og jeg siger det er vi ikke, men det bliver vi inden så længe.... NNNEEEEJJJ siger hun, jamen så venter vi med blodprøven for ellers skal jeg tage den om når skifter navn alligevel. Så udfyldte hun resten af papirerne og vi fik nogen foldere og det var så det.
hmmmm...... igår følte jeg mig mere gravid fordi jeg havde fået min vandrejournal men idag... tja så synes jeg der er meget lang tid til NF og jeg kan se om den stadig er derinde.
Men jeg kan se at når jeg læser indlæg som det fra mettemus så er jeg åbenbart ikke den eneste der frygter at komme til scanning og den så er væk....
Overvejer næsten at spendere en tryghedsscanning eller bare betale mig fra at komme til at hører hjertelyd.... Bortset fra en enorm træthed og en smule vrøvl med en "hård mave"
så synes jeg at jeg er mere eller mindre symptom fri hvis bare jeg spiser ca. hver anden time. Nul kvalme, nul ømme bryster.... puha hvor er vente tiden dog lang
Carina, som ikke føler sig gravid idag
Anmeld