utålmodig 39+2, tynd mave -hvor lang tid ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2010

MarieMor

Jibbe skriver:

Jeg har også haft dårlig mave de sidste mange dage... ikke sådan helt akut men jeg skal da oftere på toilettet end før3-4 gange om dagen!

Og øget udflåd osv... Men men ingen tegn på veer eller noget. Det virker som om at han hygger sig lidt for godt derinde  

Og hvergang der kommer et nyt "tegn" så kan jeg ikke lade være med at tænke om det snart går igang, men nu synes jeg efterhånden at der er en del tegn uden at der er nogen fødsel der går igang.

Men håber du snart føder (og at jeg selv snart føder). Vi har termin samme dag

ja det har vi da også .. ej hvor skægt 

ja jeg leder også efter tegn med lys og lygte fordi jeg så gerne vil have det skal være snart nu  ( derfor også dette indlæg ) men synes ikke jeg har så meget andet end det her dårlig mave og så er mine plukke-veer blevet ret kraftige indimellem . men det har de nu været i et par uger .. 

men vil sige at mit dårlige mave er ret slemt , så håber ikke det fortsætter alt for længe ..

ønsker bare såå meget at få min guldklump ud til mig !!! ( -også inden den bliver alt for stor derinde &nbsp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

Jibbe

MarieMor skriver:

ja det har vi da også .. ej hvor skægt 

ja jeg leder også efter tegn med lys og lygte fordi jeg så gerne vil have det skal være snart nu  ( derfor også dette indlæg ) men synes ikke jeg har så meget andet end det her dårlig mave og så er mine plukke-veer blevet ret kraftige indimellem . men det har de nu været i et par uger .. 

men vil sige at mit dårlige mave er ret slemt , så håber ikke det fortsætter alt for længe ..

ønsker bare såå meget at få min guldklump ud til mig !!! ( -også inden den bliver alt for stor derinde &nbsp

Ja man begynder lige så stille at blive en smule utålmodig!! Og spændende at høre om dine tegn udvikler sig til en snarlig fødsel  Maven er jo også ved at være tung og varm at rende rundt med... og det er da sjovere hvis man kan rende rundt med en lille dejlig bebs i sine arme istedet for...

Anmeld

27. juli 2010

MarieMor

Jibbe skriver:

Ja man begynder lige så stille at blive en smule utålmodig!! Og spændende at høre om dine tegn udvikler sig til en snarlig fødsel  Maven er jo også ved at være tung og varm at rende rundt med... og det er da sjovere hvis man kan rende rundt med en lille dejlig bebs i sine arme istedet for...

helt sikkert .. glæder mig til at få min lille baby op på maven efter en helt masse hårdt arbejde 

Anmeld

27. juli 2010

MarieMor

sender den lige en tur op igen da jeg ikke synes jeg har hørt fra så mange .. ( og vil nok gerne høre fra nogle der kan give lidt bedre udsigter ) 

Anmeld

27. juli 2010

Muffinmus

fødte inden for et døgn.... første gang gik jeg i fødsel 6 timer efter, anden gang fik jeg veer godt 1-2 timer efter eller sådan noget...

Så mon ikke der er gang i noget:-)

Anmeld

28. juli 2010

MarieMor

MariaE skriver:

fødte inden for et døgn.... første gang gik jeg i fødsel 6 timer efter, anden gang fik jeg veer godt 1-2 timer efter eller sådan noget...

Så mon ikke der er gang i noget:-)

dejligt at høre at det også godt kan gå lidt hurtigere ..

men der er desværre ikke sket noget endnu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.