utålmodig 39+2, tynd mave -hvor lang tid ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.758 visninger
15 svar
0 synes godt om
27. juli 2010

MarieMor

hej piger ..

ja nu er jeg som overskriften lyder 39+2 og har siden igår midt på dagen haft super tynd mave !! jeg er sikker på det er noget optakt til fødslen , men er bare meget i tvivl om hvor lang tid jeg skal gå med det her ? ( for er bare ikke spor sjovt, men helt enormt pinligt &nbsp

så ville høre Jer efter om der var nogle af Jer der havde dårlig mave op til , og i så fald hvor lang tid gik der før der begyndte at ske mere ???

beklager det lidt ulækre indlæg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

lollandpigen

Puha jeg er idag i 39+6 og har desværre haft tynd mave de sidste 14 dage hvor jeg også har troet det var optakt til fødslen... Så måske det er optakt men så er dne optakt hos mig meget længe. Je ghar samtidig også haft små veer nu i 3 uger så nogle symptomer lader åbenbart drille på sig... Men håber du har lidt mere held end mig.....

Anmeld

27. juli 2010

MarieMor

lollandpigen skriver:

Puha jeg er idag i 39+6 og har desværre haft tynd mave de sidste 14 dage hvor jeg også har troet det var optakt til fødslen... Så måske det er optakt men så er dne optakt hos mig meget længe. Je ghar samtidig også haft små veer nu i 3 uger så nogle symptomer lader åbenbart drille på sig... Men håber du har lidt mere held end mig.....

puuha ... det er jeg ked af at høre .. lyder som om det er godt hårdt ... håber ikke jeg skal gå så længe med det !!

men håber der snart sker noget hos dig også !!

puster lige lidt vestøv i din retning 

Anmeld

27. juli 2010

MarieMor

ikke nogle som har haft dårlig mave op til fødslen ???

Anmeld

27. juli 2010

Valle81

Hejsa:0)

Jeg havde dårlig mave fra 14 dage før termin - og tjah jeg gik sku 12 dage over tid:0(

Håber snart at det går igang for dig:0)

Anmeld

27. juli 2010

lollandpigen

MarieMor skriver:

puuha ... det er jeg ked af at høre .. lyder som om det er godt hårdt ... håber ikke jeg skal gå så længe med det !!

men håber der snart sker noget hos dig også !!

puster lige lidt vestøv i din retning 

Krydser for at du slipper bedre end mig.... Kunne være vi pludselig føder sammen dag.... kunne da være hyggeligt.....

Sender lidt held og vestøv tilbage til dig......

Anmeld

27. juli 2010

MarieMor

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Jeg havde dårlig mave fra 14 dage før termin - og tjah jeg gik sku 12 dage over tid:0(

Håber snart at det går igang for dig:0)

hmm .. synes ikke det er de bedste udsigter jeg får 

synes godt nok det er træls her på anden dagen at løbe frem og tilbage til toilettet 

Anmeld

27. juli 2010

MarieMor

lollandpigen skriver:

Krydser for at du slipper bedre end mig.... Kunne være vi pludselig føder sammen dag.... kunne da være hyggeligt.....

Sender lidt held og vestøv tilbage til dig......

hihi jaah .. bare det så bliver snart !!

men der er heller ikke langt imellem vores termin ...

og siger pænt tak 

Anmeld

27. juli 2010

MarieMor

op  

Anmeld

27. juli 2010

Jibbe

Jeg har også haft dårlig mave de sidste mange dage... ikke sådan helt akut men jeg skal da oftere på toilettet end før3-4 gange om dagen!

Og øget udflåd osv... Men men ingen tegn på veer eller noget. Det virker som om at han hygger sig lidt for godt derinde  

Og hvergang der kommer et nyt "tegn" så kan jeg ikke lade være med at tænke om det snart går igang, men nu synes jeg efterhånden at der er en del tegn uden at der er nogen fødsel der går igang.

Men håber du snart føder (og at jeg selv snart føder). Vi har termin samme dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.