IGroups update -VIGTIGT-

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2008

linemus

[citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]linemus skriver:[/småt][/f] Skal nok få tyndet ud i mine MANGE billeder (men jeg tæller jo for to :$) og lægge nye på, når jeg får min elskede computer tilbage fra reparation. Sværger også til IG - synes det er uoverskueligt herinde, hvor man ikke kan få et overblik over nye billeder og kommentarer. Knus Line[/citat] altså din com er sgu da altid til rep!!! er det den mac du taler så godt for!!?? jeg snakker ikke om andet end at jeg vil ha en mac nu:)) morten syntes jeg er åndsvag!!8(:))[/citat] Ha ha - han skal bare lige ha' et foredrag af Kasper, så er han solgt ;) Jamen det er jo fordi de nødder lavede en ordentlig revne i den, da den var til rep. første gang, og så indleverede vi den igen (for 2 uger siden!!!), men de mangler selvfølgelig en dims, der er i restordre. >( Den kom til rep. i første omgang, fordi cd-drevet gik i stykker, efter Kasper havde lagt musik ind fra ca. en million cd'er... Den slugte simpelthen cd'erne tilsidst 8( Sidder ved Kaspers bærbar mac - den er jo meget bedre end min skod-pc, selvom det er en gammel brugt en.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2008

ka li ja

morten sagde; er en mac ikke en com?
så sagde jeg nej en mac er en mac. og så kunne jeg ikke finde på mere(?)

Anmeld

1. juli 2008

linemus

ka li ja skriver:

Jo altså, en mac er en computer, men ikke en pc. Jeg må få Kasper til at skrive alle guldkornene ned, så du har noget at slå igennem med ;)

Anmeld

1. juli 2008

Tynen

Jeg skal også nok liiiige spønde hjelmen senere :)

Må lige spørge: Der er ikke en feature derinde der gør at man kan uploade flere billeder på en gang, vel?

Anmeld

1. juli 2008

linemus

Tynen skriver:

Jeg skal også nok liiiige spønde hjelmen senere :)

Må lige spørge: Der er ikke en feature derinde der gør at man kan uploade flere billeder på en gang, vel?

Jo det mener jeg der er, men så skal man være vip, og det koster vist penge. Det står samme sted, som du plejer at uploade billeder.

Anmeld

1. juli 2008

ka li ja

linemus skriver:

ka li ja skriver:

Jo altså, en mac er en computer, men ikke en pc. Jeg må få Kasper til at skrive alle guldkornene ned, så du har noget at slå igennem med ;)

ja gør lige det så jeg har noget at argumentere med:D

Anmeld

1. juli 2008

Marco2

MAc rules the world!!

MAc er så fed en maskine. Har altid selv haft dem. Thomas har pc, og synes det er noget værre bras i forhold. Ikke særligt brugervenligt...

AG - lååves mac

Anmeld

2. juli 2008

Susan1978

op-

Anmeld

2. juli 2008

Loggidut

så har jeg tømt ud i mit indhold, og uploaded...sorry susan!

Anmeld

2. juli 2008

ka li ja

Marco2 skriver:

MAc rules the world!!

MAc er så fed en maskine. Har altid selv haft dem. Thomas har pc, og synes det er noget værre bras i forhold. Ikke særligt brugervenligt...

AG - lååves mac

hhahahaha jeg læste lige din besked for morten , og så sagde han, jamen så må du jo ha sådan en når vi får råd(L):D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.