Kan jeg starte igen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2010

dorthemus

LilleMor10 skriver:

Sådan ammede jeg hver nat, problemet startede da jeg begyndte at suplerrer med mme ( havde ikke nok næring ) og tjaah, så blev han vidst bare for doven. 

Ja det kan være  Men lad være med, at få dårlig samvittighed over hvis det ikke går....så hellere mme og en glad baby og mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

LilleMor10

dorthemus skriver:

Ja det kan være  Men lad være med, at få dårlig samvittighed over hvis det ikke går....så hellere mme og en glad baby og mor

Av Av, det eneste jeg fik ud af det var 2 total smadret brystvorter  snakkede min Sp i dag, og hun siger at jeg bare skal fortsætte med mme 

Anmeld

27. juli 2010

Cris

LilleMor10 skriver:

Tjaah, Nu er det en uge siden jeg har ammet sidst, jeg stoppede pga det var en kamp hver gang han skulle spise.. men nu sidder jeg her og har dårlig samvittighed, og føler ikke jeg prøvede nok.. så spørgsmålet er.. Kan jeg ligge ham til igen, eller er min mælk stoppet ?  ( han er i dag 6 uger )

JA da, bare ligge ham til så tit du kan! Og så vil du få mælken igen!!! :-D  Meget tit er amning en kamp i starten, men det bliver nemmere med tiden, det er bare øvelse! Lad ham sutte hos dig så meget du kan i stedet for sut og lad ham ikke tage hele flasken, så han kan prøve at få mælk fra dig!

Og du kan finde masser af gode råd hos ammenet.dk 

Anmeld

27. juli 2010

dorthemus

LilleMor10 skriver:

Av Av, det eneste jeg fik ud af det var 2 total smadret brystvorter  snakkede min Sp i dag, og hun siger at jeg bare skal fortsætte med mme 

Jamen så er det det du gør..dejligt med en afklaring og minus dårlig samvittighed

Anmeld

27. juli 2010

Thildesmor

Du kan sagtens starte igen talte med min grandtante om det som er SP, hun sagde at jeg skulle ligge mig tæt op af min datter, så tæt at hun kunne få fat i brystet hvis hun havde lyst (det skulle sætte homonerne igang, og derved starte mælkeproduktionen)imens skulle man slappe godt af, og sørge for ikke at have for mange bolde i luften, og sove lidt når hun sover..

Anmeld

1. august 2010

Fyn

Hvis ingen har anbefalet det endnu så skynd dig at kontakte en Ammerådgiver fra Forældre og Fødsel. De kan give gode råd for hvordan du starter igen....

http://www.fogf.dk/Ammeraadgivningen/index.php?artikel=1

Held og lykke med det! C.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.