ja og ked af det. Jeg forsøgte at snakke med manden om fødslen og om hvad jeg ønskede af ham, når veerne gik igang.
fortalte ham at jeg godt kunne tænke mig han gik med mig i bad og brusede mig hvor jeg havde ondt. eller masserede min lænd og så videre og så videre. jeg synes jo det er vigtigt at han ved hvad jeg har af ønsker så han ikke bare kommer til at føle sig i vejen.
men han gad slet ikke lytte.. og fejede mig af med at det er jo ikke sikkert der er tid til det.
så sad jeg der, som jeg faktisk har gjort nogle gange siden jeg blev gravid. og tænkte, sig mig engang.. vil han overhovedet det her eller hvad.
når jeg siger til ham at når jeg har født så er han nødtil at lege noget mere med hans søn og tage sig lidt mere af ham, fordi det vil jeg jo have lidt svært ved hvis jeg skal amme osv.
men han mente så bare at det skulle jeg jo lære så hvorfor skulle han dog gøre det. så var jeg da forberedt hvis han skulle på øvelse i længere tid og sådan noget..
blev så paf og ked af det. synes det lyder som en rådden undskyldning for ikke at være far som JEG mener en far er.
han gider fx ikke tage på legepladsen med vores søn. hans undskyldning er at han synes det er belastende og frustrerende. hvor imod jeg jo synes det er hyggeligt og så har jeg mulighed for at slappe af mens han løber omkring og hygger sig.
ved ikke hvad jeg ville med det her.. men føler mig sådan temmelig alene om det..
Anmeld