Er der nogle..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2010

Lillefe

KajaH skriver:

Mælk?! Hold da op, den havde jeg i hvert fald ikke hørt før Nå ja, men hvorfor ikke?

Ja jeg tror det er fordi jeg startede da jeg stadig havde mælk i brysterne fra min datter måske? men i hvert fald troede jeg først jeg var gravid.. dog blev jeg det så måneden efter.. syntes stadig det var lidt besynderligt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

KajaH

Perl skriver:

Ja jeg tror det er fordi jeg startede da jeg stadig havde mælk i brysterne fra min datter måske? men i hvert fald troede jeg først jeg var gravid.. dog blev jeg det så måneden efter.. syntes stadig det var lidt besynderligt..

Arhh ja okay, men det lyder stadig mærkeligt. Men det var da godt du ikke skulle vente så lang tid, når du lige havde troet den var der

Anmeld

4. august 2010

Lillefe

KajaH skriver:

Arhh ja okay, men det lyder stadig mærkeligt. Men det var da godt du ikke skulle vente så lang tid, når du lige havde troet den var der

Ja det var også mystisk min læge begyndte at henvise mig til at komme ind og få dem tjekket igennem på sygehuset... men så blev jeg gravid..

Anmeld

4. august 2010

KajaH

Perl skriver:

Ja det var også mystisk min læge begyndte at henvise mig til at komme ind og få dem tjekket igennem på sygehuset... men så blev jeg gravid..

Hehe ja okay, men tillykke med det da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.