Er der nogle..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.649 visninger
13 svar
0 synes godt om
26. juli 2010

KajaH

der har prøvet at stoppe på p-piller, og derefter fået meget ømme brystvorter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

LouiseBL

Stoppede med P-piller i juli, og siden har mine brystvorter været ekstrem ømme/følsomme + jeg synes de er vokset. Rart at høre jeg ikke er den eneste

Anmeld

3. august 2010

Lotus86

Jeps, sådan var det også for mig de første par måneder, efter jeg havde smidt mine p-piller.

Anmeld

3. august 2010

KajaH

LouiseBL skriver:

Stoppede med P-piller i juli, og siden har mine brystvorter været ekstrem ømme/følsomme + jeg synes de er vokset. Rart at høre jeg ikke er den eneste

Det er vildt mærkeligt, men ja jeg blev også bange derfor jeg spurgte.

Anmeld

3. august 2010

KajaH

npn skriver:

Jeps, sådan var det også for mig de første par måneder, efter jeg havde smidt mine p-piller.

Tak for svaret, det er rart at vide.
Blev lige lidt bange da de ellers normalt nogle gange ikke rigtig føler noget og lige pludselig kan man ikke røre dem

Anmeld

3. august 2010

Lotus86

KajaH skriver:

Tak for svaret, det er rart at vide.
Blev lige lidt bange da de ellers normalt nogle gange ikke rigtig føler noget og lige pludselig kan man ikke røre dem

Sådan havde jeg det også i starten, man skal lige lære sin krop at kende efter man har smidt p-pillerne... Du kan sikkert også forvente at få samtlige graviditetssymptomer det første stykke tid.. Det er ret frustrerende, for man tror jo hurtigt at den er der

Anmeld

3. august 2010

KajaH

npn skriver:

Sådan havde jeg det også i starten, man skal lige lære sin krop at kende efter man har smidt p-pillerne... Du kan sikkert også forvente at få samtlige graviditetssymptomer det første stykke tid.. Det er ret frustrerende, for man tror jo hurtigt at den er der

Okay, det er meget rart at vide. Søgte nemlig også om det på nettet, for har godt nok ikke hørt om det før.
Kroppen er ikke altid til at forstå

Anmeld

3. august 2010

Lillefe

jo tak og mælk! meget underligt.. troede først jeg var gravid..

Anmeld

3. august 2010

Lotus86

Ja kvindekroppe er noget mærkeligt noget

Anmeld

3. august 2010

KajaH

Perl skriver:

jo tak og mælk! meget underligt.. troede først jeg var gravid..

Mælk?! Hold da op, den havde jeg i hvert fald ikke hørt før Nå ja, men hvorfor ikke?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.