Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
merichs skriver: Det var ellers ikke så lidt at blive rykket. Min læge satte mit til den 27 september men til NF rykket til den 3 oktober
Det var ellers ikke så lidt at blive rykket. Min læge satte mit til den 27 september men til NF rykket til den 3 oktober
Nej det var ikke så lidt at blive rykket Men nu bliver den i det mindste ikke rykket mere hihi... Det er da osse en tidlig julegave vi to får os så hehe... Smiler... Min yngste er født den 12 oktober smiler...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Christina.78 skriver: Smuk som altid !!
Smuk som altid !!
Tak søs Bliver spændende at se hvad Cecil siger til hendes kusine når hun kommer ud
NR3ønskebarn skriver: Nej det var ikke så lidt at blive rykket Men nu bliver den i det mindste ikke rykket mere hihi... Det er da osse en tidlig julegave vi to får os så hehe... Smiler... Min yngste er født den 12 oktober smiler...
Hehe ja en tidlig julegave kan vi godt kalde det. Kunne ikke ønske mig noget bedre Er spændt på at se hvornår hun har tænkt sig at komme ud til os
merichs skriver: Hehe ja en tidlig julegave kan vi godt kalde det. Kunne ikke ønske mig noget bedre Er spændt på at se hvornår hun har tænkt sig at komme ud til os
Ja jeg er osse meget spændt her da Smiler Jeg drømmer hele tiden at jeg går to uger over tid, så nu må vi se hehe.... Ville jeg ikke have noget imod, har dog ikke gået overtid med mine to piger hehe...
NR3ønskebarn skriver: Ja jeg er osse meget spændt her da Smiler Jeg drømmer hele tiden at jeg går to uger over tid, så nu må vi se hehe.... Ville jeg ikke have noget imod, har dog ikke gået overtid med mine to piger hehe...
Jeg har også på fornemmelsen at jeg går over tid. 1 uge vil være fint, så har hun fødselsdag d. 10-10-10
flot flot
Flotte mave
sikke en smuk mave.. sidder bare rigtig flot på dig
merichs skriver: Jeg har også på fornemmelsen at jeg går over tid. 1 uge vil være fint, så har hun fødselsdag d. 10-10-10
Hehe hvor skægt Ja jeg vil i hvert faldt godt føde inden december måned... En uge ville heller ikke gøre mig noget at gå over tid hihi...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128