30+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.887 visninger
19 svar
0 synes godt om
25. juli 2010

merichs

Et stk møjforkølet (prøver da at se lidt frisk ud ) kommende mor. Men kun 10 uger til termin

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

silden85

fin mave du har

Anmeld

25. juli 2010

Dansker I Holland

merichs skriver:

Et stk møjforkølet (prøver da at se lidt frisk ud ) kommende mor. Men kun 10 uger til termin

Hvor er det altså en smuk mave du har Smiler... Du er sat til om 10 uger ? hmm hvilken dato er det... Griner.. Jeg er selv sat til den 15 november så jeg går faktisk ind i uge 25 imorgen Hihi.... Held og lykke

Anmeld

25. juli 2010

merichs

Hvor er det altså en smuk mave du har Smiler... Du er sat til om 10 uger ? hmm hvilken dato er det... Griner.. Jeg er selv sat til den 15 november så jeg går faktisk ind i uge 25 imorgen Hihi.... Held og lykke

Takker  Den 3. oktober er jeg sat til  

Anmeld

25. juli 2010

Dansker I Holland

merichs skriver:

Takker  Den 3. oktober er jeg sat til  

Selv tak da Ok Jeg blev osse sat til den 13 oktober først af min læge. Men terminen blev rykket drastisk da jeg skulle til NF scanning som så ikke var NF alligevel da baby kun var 2 cm lang ggg... Så blev rykket næsten en hel måned tilbage hehe...

Anmeld

25. juli 2010

Bare mig..

Flooooot mave du har dig der... PIIIIFT!

Anmeld

26. juli 2010

HenrietteBuchvadt

Smuk mave du har

Anmeld

26. juli 2010

merichs

NR3ønskebarn skriver:

Selv tak da Ok Jeg blev osse sat til den 13 oktober først af min læge. Men terminen blev rykket drastisk da jeg skulle til NF scanning som så ikke var NF alligevel da baby kun var 2 cm lang ggg... Så blev rykket næsten en hel måned tilbage hehe...

Det var ellers ikke så lidt at blive rykket. Min læge satte mit til den 27 september men til NF rykket til den 3 oktober 

Anmeld

26. juli 2010

merichs

Tak skal i ha'  Synes nu godt nok at maven ser større ud på billedet end i virkeligheden

Anmeld

26. juli 2010

Christina.78

Smuk som altid !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.