Hvor hurtigt efter et pks må man ta hjem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.554 visninger
23 svar
1 synes godt om
25. juli 2010

Margorie

Ja nu hørte jeg lige en i bussen snakke om at hun lå på sygehuset i en hel uge efter sit ks- og det har jeg altså slet ikke tid til Så hvorlænge lå i på sygehuset efter pks ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

Ni-ko-li-ne

Tid til? ;0)

I Odense hedder det 4 dage

Anmeld

25. juli 2010

Lullaby

Min svigerinde kom hjem 5 timer efter begge gange

Anmeld

25. juli 2010

idamus

hej Marge

Fødte min datter ved akut kejsersnit og tog hjem efter 22 timer. Havde selvfølgelig ondt, men ikke mere end en panodil kunne klare det. Og intet kunne opveje hvor rart det var at være hjemme hos familien, istedet for en kedelig hospitalsstue.

Hun er mit 3. barn, og de 2 andre blev født normalt. Den eneste forskel, for mit vedkommende, var nok, at jeg blev en del mere følsom og tudemarie!!!! Så det er nok en større belastning at blive mor på den måde.

Knus Tina

Anmeld

25. juli 2010

idamus

hej Marge

Fødte min datter ved akut kejsersnit og tog hjem efter 22 timer. Havde selvfølgelig ondt, men ikke mere end en panodil kunne klare det. Og intet kunne opveje hvor rart det var at være hjemme hos familien, istedet for en kedelig hospitalsstue.

Hun er mit 3. barn, og de 2 andre blev født normalt. Den eneste forskel, for mit vedkommende, var nok, at jeg blev en del mere følsom og tudemarie!!!! Så det er nok en større belastning at blive mor på den måde.

Knus Tina

Anmeld

25. juli 2010

helora

Jeg blev udskrevet efter 2 dage på Hvidovre Hospital. I disse sparetider bliver man sikkert sparket ud efter et par timer

Anmeld

25. juli 2010

LISBETH:-)

Fik PKS for ca. 9 uger siden på Nykøbing F. sygehus. Jeg måtte tage hjem når de følte jeg var klar til det. Jeg var klar til at tage hjem 1 døgn efter jeg havde fået PKS - valgte dog at blive 1 døgn mere, da jeg har et barn i forvejen som jeg også skulle tage mig af. Så i alt var jeg der 2 døgn.

Anmeld

26. juli 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Jeg lå 6 dage,var først ude af sengen efter næsten 24 timer.Var sikker på jeg kunne komme hjem dagen efter,men jeg kunne da godt mærke at der ville gå noget tid inden jeg kunne sidde i en bil

Anmeld

26. juli 2010

Anja

Jeg har fået kejsersnit 2 gange på Slagelse sygehus og der må du bliver lige så længe du har lyst  - dog max en uge. Jeg tog hjem på 3. dagen begge gange.

Jeg skal have kejsersnit igen til oktober, denne gang på Holbæk og jeg har fået at vide, at kejsersnittet sker en tirsdag og de forventer, at man tager hjem fredag.

Selvom der er kedeligt på et sygehus er det alligevel lidt dejligt med ro de første par dage, specielt, hvis man har børn i forvejen.

Anmeld

26. juli 2010

Tulle28

Jeg fik PKS på Hvidovre for 4 mdr. siden og der må du blive 2 døgn, medmindre der er komplikaitoner.

Jeg var for alvor på benene efter en uges tid.

Knus Tulle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.