Shop amok ... nice!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. juni 2008

Nadi

Min veninde fra handelsskolen ringede her i formiddags efter jeg havde afleveret Oliver i dp'en og spurgte om jeg ville med en tur ned i byen. Og det ville jeg godt, da jeg kun har én vagt i den her uge 8( Nå men hun kom forbi med rundstykker og hendes lillebror på 2,5 år, og nøj hvor er han bare nuser (L) Det ser simpelthen så godt ud, for min venindes mor er grønlænder og hendes lillebror's mor er afrikaner. Meget Brangelina agtig ;) Nå men vi tog ned i byen, lillebror lånte Oliver's klapvogn. Det havde min veninde ikke lige tænkt på, hun sagde også flere gange at hun ville ønske at hun have mit moderinstink/gen! Men det skal nok komme hvis hun bliver mor en dag (L) Det var egentlig ikke meningen at jeg skulle bruge penge men der var udsalg og fik lige brugt 600kr. :$ Men så fik jeg også et par sandaler, bluser, bolero, tørklæde, bælte og trusser :D Nu er mor her glad igen! Hehe :) Og her den anden dag gik jeg shop amok i Name it, de havde lige udsalg og Oliver bruger bare så meget tøj i tiden. Gør jeres børn og:)å det?? Han er nærmest hoppet str 80 over i bluser, men i bukser bruger han stadig 74-80... Ja ville ikke rigtig noget med det her indlæg (jo jeg vil gerne vide hva størrelser jeres dejlige unger bruger i tøj). Jeg ville bare lige fortælle hvor skønt det er at shoppe egang imellem :P -Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2008

ka li ja

det er dejligt at få shoppet lidt. bruge tid på sig selv. det er skøøønt.
dejligt i havde en god dag:D

arthur bruger ikke så meget tøj... et sæt om dagen. men han lever også mest i ble og en bluse, når vi bare er her hjemme.
og skal vi lige et eller andet så kan han godt bruge de bukser han har haft på de sidste par dage(da de jo ikke blir brugt så meget)

han bruger str 86/92 han kan stadig passe noget enkelt i str80, men det er meget begrænset!

Anmeld

30. juni 2008

Grynt

Ja det er super fedt at komme ud og bruge lidt penge på sig selv :P bare engang i mellem ;)

Dejligt at høre I har haft en god dag (L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.