Min veninde fra handelsskolen ringede her i formiddags efter jeg havde afleveret Oliver i dp'en og spurgte om jeg ville med en tur ned i byen. Og det ville jeg godt, da jeg kun har én vagt i den her uge 8( Nå men hun kom forbi med rundstykker og hendes lillebror på 2,5 år, og nøj hvor er han bare nuser (L) Det ser simpelthen så godt ud, for min venindes mor er grønlænder og hendes lillebror's mor er afrikaner. Meget Brangelina agtig ;)
Nå men vi tog ned i byen, lillebror lånte Oliver's klapvogn. Det havde min veninde ikke lige tænkt på, hun sagde også flere gange at hun ville ønske at hun have mit moderinstink/gen! Men det skal nok komme hvis hun bliver mor en dag (L)
Det var egentlig ikke meningen at jeg skulle bruge penge men der var udsalg og fik lige brugt 600kr. :$ Men så fik jeg også et par sandaler, bluser, bolero, tørklæde, bælte og trusser :D Nu er mor her glad igen! Hehe :) Og her den anden dag gik jeg shop amok i Name it, de havde lige udsalg og Oliver bruger bare så meget tøj i tiden. Gør jeres børn og:)å det?? Han er nærmest hoppet str 80 over i bluser, men i bukser bruger han stadig 74-80...
Ja ville ikke rigtig noget med det her indlæg (jo jeg vil gerne vide hva størrelser jeres dejlige unger bruger i tøj). Jeg ville bare lige fortælle hvor skønt det er at shoppe egang imellem :P
-Nadia
Anmeld