Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Her steg lysten ved os begge lige en tand merer under graviditet:0)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Da jeg var gravid fik JEG mere lyst end ellers. Men manden gjorde hverken mere eller mindre, tror jeg. Det var vist ret uændret. Men jeg følte ikke at jeg fik nok, da min lyst var større under graviditeten end normalt...
Lunae skriver: Jeg tror det er meget forskelligt! I min omgangskreds synes de fleste fyre er Gravide kvinder er super frække! Hjemme hos os har kæresten stadig ligeså meget lyst sol før, men tænker måske mere på mit velbefindende nu
Jeg tror det er meget forskelligt! I min omgangskreds synes de fleste fyre er Gravide kvinder er super frække! Hjemme hos os har kæresten stadig ligeså meget lyst sol før, men tænker måske mere på mit velbefindende nu
Ok...hver sine lyster...min x syntes jeg var skøn og lækker som altid fordi jeg var mig, men maven tændte ham bestemt ikke synderligt...
Natascha skriver: Hej alle i skønne piger Har lige et lille spørgsmål.. Har jeres mænd/kærester også haft mere lyst til at dyrke sex med jer efter i er blevet gravide eller er jeg den eneste der har sådan en... :-) Knus fra natascha
Hej alle i skønne piger
Har lige et lille spørgsmål.. Har jeres mænd/kærester også haft mere lyst til at dyrke sex med jer efter i er blevet gravide eller er jeg den eneste der har sådan en... :-)
Knus fra natascha
Manden ville hoppe på mig uanset hvad. Også da jeg var højgravid men der ville jeg ikke for synes ikke jeg lå godt uanset hvad.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128