Mandens lyst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.620 visninger
14 svar
0 synes godt om
25. juli 2010

Natascha

Hej alle i skønne piger

Har lige et lille spørgsmål.. Har jeres mænd/kærester også haft mere lyst til at dyrke sex med jer efter i er blevet gravide eller er jeg den eneste der har sådan en... :-)

Knus fra natascha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

Daisy

Uhhh det kan du ikke være bekendt, jeg har ikke fået noget i 8 måneder nu. Ved de findes, men min mand er sku ikke én af dem hehe

Anmeld

25. juli 2010

Svei

Tror der er mange mænd der ikke synes gravide kvinder er særlig tiltrækkende seksuelt set...når så konen har født orker hun det ikke og der ville manden gerne...

Anmeld

25. juli 2010

mor-til-vanessa

Natascha skriver:

Hej alle i skønne piger

Har lige et lille spørgsmål.. Har jeres mænd/kærester også haft mere lyst til at dyrke sex med jer efter i er blevet gravide eller er jeg den eneste der har sådan en... :-)

Knus fra natascha

nej var en en af dem. han var bange for at skade vores datter. det var virkelig nedern

Anmeld

25. juli 2010

mor-til-vanessa

Eva. skriver:

Tror der er mange mænd der ikke synes gravide kvinder er særlig tiltrækkende seksuelt set...når så konen har født orker hun det ikke og der ville manden gerne...

haha ja sådan var det her. som om man har lyst 2 dage efter man har født

Anmeld

25. juli 2010

Lunae

Eva. skriver:

Jeg tror det er meget forskelligt! I min omgangskreds synes de fleste fyre er Gravide kvinder er super frække!

Hjemme hos os har kæresten stadig ligeså meget lyst sol før, men tænker måske mere på mit velbefindende nu

Anmeld

25. juli 2010

Diana...

Her synes manden det er det samme til gengæld bliver jeg helt ustyrlig når jeg er gravid 

Anmeld

25. juli 2010

Natascha

Tak for alle besvarelserne.. Rart og hører jeg ikke har en mand der er helt unormal... :-)

Anmeld

25. juli 2010

Lillefe

Her er manden ligeglad han mener også det er det samme om det er det ene eller det andet..

Anmeld

25. juli 2010

3xM

kæresten har ikke mere lyst og min er også forsvundet efter at være blevet afvist ...

men BF havde, også til andre end mig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.