Har brug for hjælp (amning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2010

baby2010

Skynd dig til kiropraktor og få det tjekket. Jeg har først lige nu i denne uge fået det tip, fordi Alfred var rigtig dårlig til at ligge på maven - og skreg også sommetider ved min højre bryst og vil helst ligge ved det venstre. Han VAR faktisk spændt i ryggen!!!   Puha, jeg ville sådan ønske at jeg havde gjort noget før... Men godt at han nu får hjælp 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

Risen

Zette skriver:

Ork jo, hun elsker babser! Hun er ligeglad med hvilket bryst hun får, bare der kommer mad ud af haha

Vores problem kommer når hun leger på legetæppe, så ligger hun med det samme hovedet til højre side fordi det gør ondt mod venstre. Eller når vi skifter hende, så vupti er hovedet også til højre med det samme. Vi kan så rykke det tilbage til ligeudstilling, men nej... det vil hun ikke.... Så derfor går vi til kiropraktor som løsner i nakken på hende...

Okay , men hvad med når hun sover så? tager i og ligger hende på den dårlige side så?

Anmeld

25. juli 2010

Risen

baby2010 skriver:

Skynd dig til kiropraktor og få det tjekket. Jeg har først lige nu i denne uge fået det tip, fordi Alfred var rigtig dårlig til at ligge på maven - og skreg også sommetider ved min højre bryst og vil helst ligge ved det venstre. Han VAR faktisk spændt i ryggen!!!   Puha, jeg ville sådan ønske at jeg havde gjort noget før... Men godt at han nu får hjælp 

Ja? - tror også det bliver løsningen hvis der ikke snart sker noget.. Hvad giver du per behandling>?

Anmeld

25. juli 2010

smokin

Risen skriver:

Okay , men hvad med når hun sover så? tager i og ligger hende på den dårlige side så?

Mest på ryggen, men hun ruller hurtigt om på siden og i vores tilfælde har det jo ikke så meget at sige for hun kigger jo ligeud når hun ligger på siden. Men på ryggen drejer vi hovedet til venstre når hun sover, men det holder ikke en meter... Hun ruller efter få minutter.. nærmest helt om på maven. Vi kan kun afhjælpe hende når hun er vågen og sidde og dreje hovedet... vifte med legetøj på den dårlige side, snakke med hende på den dårlige side... Men det er en kamp uden lige..

Anmeld

25. juli 2010

baby2010

Risen skriver:

Ja? - tror også det bliver løsningen hvis der ikke snart sker noget.. Hvad giver du per behandling>?

Det er mest 1. gang, men de efterfølgende gange er det ikke så galt. Jeg kan ikke sige dig hvad det koster pr. gang, da jeg også havde en tid selv!!! Ja, frygteligt men sandt... Det blev 650,- for os begge, så mon ikke det koster max 325 for den første og dyreste omgang? Jeg tror desuden det kan variere meget, men jeg synes virkelig at du skulle få prøvet det af. Jeg kan allerede se, at Alfred kan ligge meget bedre på maven, så det har allerede hjulpet efter 1 gang - ren magi 

Anmeld

26. juli 2010

GUSO

Risen skriver:

Ja?! Er det den hvor de ligger "under armen"? 

Hej ja hun skal ligge nærmest på din side under armen.. På den måde "narer" du hende til at tro det er det andet bryst, og du får tømt begge...

Anmeld

26. juli 2010

smokin

Du kan risikere at skulle af med "startgebyr" som jeg skulle og så bliver det 650 alene for første gang. jeg giver efterfølgende 281 pr. gang og der er ikke tilskud fra sygesikringen...

Anmeld

26. juli 2010

sarahb

prøv at lig hende samme vej som ved det andet bryst. så hendes krop ligger rundt om siden af dig. Det er en meget go teknik til at skifte stillinger synes jeg

Held og lykke

Anmeld

26. juli 2010

Risen

GUSO skriver:

Hej ja hun skal ligge nærmest på din side under armen.. På den måde "narer" du hende til at tro det er det andet bryst, og du får tømt begge...

TUSINDE TAK! Det har hjulpet idag.. hvilken lettelse at komme af med et bryst som er ved at sprænge.. hihi

Anmeld

29. juli 2010

GUSO

Risen skriver:

TUSINDE TAK! Det har hjulpet idag.. hvilken lettelse at komme af med et bryst som er ved at sprænge.. hihi

velbekomme.. dejligt det har hjulpet dig.. håber det kommer til at køre for jer igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.