hva ville i sige til det her...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

283 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. juni 2008

Sille

Har før oplevet nogle liiiiidt tvivlsomme ting omkring vores dp-mor.. idag da jeg afl. efter at freja sidste uge var i gæste-dp. (og var hjemme 3 dage pga snot.. ikke rigtig syg men pjevs) fortæller vores dp-mor at det andet barn hun har ikke kommer idag. Jeg fortæller at freja har været forkølet men har været fin hele weekenden og egentlig ikke har været rigtig syg. Da jeg siger jeg vil hente hende halv 3 kan jeg godt se på dp-moren at hun havd håbet jeg havde sagt noget tidligere så hun ku få en halv fridag. Jeg har nemlig før holdt freja hjemme hvis den anden pige har haft fri for at give min dp-mor en fridag... Men efter denne uge har vi 3 ugers ferie og derefter starter jeg skole og så skal freja være i dp fuld tid.. så det er lidt vigtigt hun er der i denne uge... Nå, men jeg går derfra med en mærkelig følelse.. og siger til kæresten at jeg er sikker på at hun vil ringe freja hjem senere.. Kl 11 ringer dp'en og siger at freja er MEGET forkølet... om jeg kan hente hende tidligere.... Jeg tror simpelthen ikke på det. Freja var frisk da jeg afleverede.. og man kan vel ikke ringe ungerne hjem hver gang næsen løber en smule.. er det mig der er hys?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2008

Loggidut

har freja feber?

har hun ikke det...må hun ikke ringe hende hjem!

og så ville jeg kontakte pædagogen, for havde du været på job, var det dig der kom til at betale....!

kom ind i kampen Sille...det er ikke i orden, med mindre Freja har feber

Anmeld

30. juni 2008

Sille

hun har ikke feber.. kun snot.. og da eg hentede hende sagde dp'en.. : Ja hun er nu blevet lidt friskere nu... pudsigt ik...

Anmeld

30. juni 2008

LouiseViola

Hej Sille Synes ikke at det er ok at hun ringer hende hjem! Jeg er meget enig med Loggi, synes også du skal kontakte pædagogen eller hvis du har mod på det, tage en snak med din DP'er. - Louise

Anmeld

30. juni 2008

Joan ( Smallie )

Vi har også haft lidt problemer med vores dp så jeg ringet til komunen for jeg ville gerne have et møde med vores dp og den pædagog der er til knyttet her ude og vi fik talt nogen ting igennem.

Som pædagoen sagde til mig så når dp er på arbejde så er hendes hjem en arbejdsplas.

Og jeg syntes dku det er for dårligt at hun bare ringer efter dig fordi hun ikke lige gider arbejde. Syntes du skal sige det til hende eller ringe til den pædago der er tilknyttet der til. Også bare hvis der bliver noget frem over for så har du dit på det rene og de ved der måske kan være et problem der.

(H) Joan som håber du kan finde hovede og hale i det her

Anmeld

30. juni 2008

Nadi

Nej du er bestemt ikke hys! Og synes virkelig ikke din dp kan ringe hende hjem på den måde. Men hvis hun er MEGET forkølet så skal hun vel hentes med det samme og ikke bare senere?? Jeg kan godt forstå du synes det er vigtigt at hun er der og du skal da også bare sende hende afsted hvis hun kun er hys og ikke har feber. Altså jeg kan da godt forstå at dp'en måske lige havde set sit snit til at få en halv firdag, men hvis hun begynder at ringe børn hjem for at hun kan få fri, så skal hun da bare ikke være dp-mor! -Nadia

Anmeld

30. juni 2008

Anja

Ja, jeg ville godt nok også kraftigt overveje at ringe til dp pædagogen.

I vores kommune må de kun ringe forældrene hjem for at hente, hvis barnet har 38,0 grader i feber eller der over. Alt andet er ikke legal sygdomsbegrundelse for dp.

Anmeld

30. juni 2008

ka li ja

Loggidut skriver:

har freja feber?

har hun ikke det...må hun ikke ringe hende hjem!

og så ville jeg kontakte pædagogen, for havde du været på job, var det dig der kom til at betale....!

kom ind i kampen Sille...det er ikke i orden, med mindre Freja har feber

lige mine ord!!! mærkelige dp!!

Anmeld

30. juni 2008

Kaufie

Enig, enig, enig - det er ikke i orden!

Min dp siger endda ok til at de har en smule feber - bare de kan være med i det de laver - altså ikke er sløje og kræver en hel masse ekstra pleje.

Og pudsigt hun lige blev frisk igen, da du kom og hentede.... Den er bare ikke i orden!

Anmeld

30. juni 2008

Plysbjørnen

Jeg ville nu umiddelbart heller ikke mene det er ok, men jeg ved at i min kommune er det tilladt DP'en og ringe efter mig, hvis de mener at Laura er pjevset (pyldret) uden at være syg... Så den er lidt svær at kringle... Men klart ring og snak med Kommunen/pædagogen... Betina1978

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.