For lidt mælk om aftenen og om morgenen... flaske? hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2010

Bare mig..

Snuffler25 skriver:

Ih det glæder mig at høre Tror du bliver rigtig glad for den løsning

Det er jeg allerede nu.. Hun sover jo langt bedre om natten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

Mor til L&S

Hej

Prøv dig frem - de plejer selv at skubbe sutten ud når de ikke vil ha mere Og så kan du jo altid lave lidt mere hvis du ikk har lavet nok!

Liva får også nat flaske her - hun er nu oppe på 230 ml ca.

Meen ville egentlig bare lige sige at NAN pulver er MEGET billigere og det er så nemt at mixe sammen

Brikkerne er for dyre i længden i sær når hun spiser mere og mere

Anmeld

27. juli 2010

Mor til L&S

~~M.Nielsen~~ skriver:

Det er jeg allerede nu.. Hun sover jo langt bedre om natten

Jaaa Efter min datter begyndte på natflasken sov hun igennem i starten fra 22-23 til 06-07

Nu sover hun fra ca 21-07

Anmeld

28. juli 2010

Bare mig..

Rollo skriver:

Hej

Prøv dig frem - de plejer selv at skubbe sutten ud når de ikke vil ha mere Og så kan du jo altid lave lidt mere hvis du ikk har lavet nok!

Liva får også nat flaske her - hun er nu oppe på 230 ml ca.

Meen ville egentlig bare lige sige at NAN pulver er MEGET billigere og det er så nemt at mixe sammen

Brikkerne er for dyre i længden i sær når hun spiser mere og mere

Hej..

Lige nu har jeg brikkerne, men det var mere hvis hun ikke ville have det, så ville jeg ikke investere i en hel bøtte, men ja, det skal jeg da have fat i nu Hvordan er det man blander det op, jeg synes nemlig ikke jeg kunne se det ude på pakken..

Igår sov hun kl 20.00 ca og til her til morgen kl 8.00. Hun skulle bare lige have lidt i løbet af natten for hun fik kun 50 ml igår aftes.

Anmeld

28. juli 2010

Mor til L&S

~~M.Nielsen~~ skriver:

Hej..

Lige nu har jeg brikkerne, men det var mere hvis hun ikke ville have det, så ville jeg ikke investere i en hel bøtte, men ja, det skal jeg da have fat i nu Hvordan er det man blander det op, jeg synes nemlig ikke jeg kunne se det ude på pakken..

Igår sov hun kl 20.00 ca og til her til morgen kl 8.00. Hun skulle bare lige have lidt i løbet af natten for hun fik kun 50 ml igår aftes.

Nej, det kan jeg godt forstå

Det står på siden af pakken hvordan det skal blandes, men 1 skefuld pr. 30 ml.

Liva får også kun det om aftenen inden sengetid og bryst resten af dagen og jeg brugte også brikker i starten, men fandt hurtigt ud af at selvom man kun bruger det om aftenen så er det meget billigere at bruge pulver og så nemt når man lige ha lavet den første flaske

Held og lykke med det - og jeg er sikker på dit barn vil sove meget bedre i fremtiden

Flasken gjorde her at Liva som igennem fra hun var ca 4 uger og nu er hun 4 mdr og gør det stadig

Anmeld

28. juli 2010

Snuffler25

~~M.Nielsen~~ skriver:

Hej..

Uh ja, det mætter bare SÅ godt sådan noget noget MME Nicolaj holder også meget bedre om natten. Vågner kun en enkelt gang og får noget at spise hos mig, men falder lynhurtigt i søvn igen - sammen med mig Og ja, han sover bedre og længere - er rigtig glad for den flaske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.