hva så susan?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

300 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. juni 2008

ka li ja

hvor blir min mad plan af?:)
jeg har spist alt det usunde vi havde hele weekenden, pluds det løse...
så jeg er klar til at gå i gang:D:D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2008

ivfmarie

ups... :$
Vi nåede ikke at spise alt det slemme i weekenden - så der stod kage på køkkenbordet og grinede af mig i morges.... gæt selv hvad der skete...

>( .. og når det nu alligevel var gået galt kunne jeg jo ligeså godt fortsætte med at snaske! øv! dumme mandag - dumme mig!

Anmeld

30. juni 2008

Loggidut

jeg har taget mig selv sammen i dag...og har indtil videre kun fået tørt knækbrød og salat....er sgu ret stolt for jeg har overholdt en slankekur i...øhhhhh 6 timer nu! (C)8D

Anmeld

30. juni 2008

ka li ja

haha jeg er ved mit første måltid:$
2 rubbere med hjemmelavet leverpostej fra kvickly!!! det er vel næsten det samme som kage!!!
nå men vi skal ha pitabrød til aften så mon ikke jag kan styre mig der(?)

Anmeld

30. juni 2008

Loggidut

kalaha for fanden...du skriver ikke leverståhej i et indlæg jeg skal læse....hmmmm....grrrrrrrrr must have!

aj det er sjovt nok ikke så slemt i dag...det er lige som om det er en beslutning der pludselig kom, havde faktisk glemt alt om susans indlæg, og i går aftes kom jeg bare i tanke om at nu gad jeg sgu ikke være så fed mere...

så det er slet ikke slemt...endnu...

men jeg har det lidt som da jeg var på kur første gang...bare sådan en følelse af ikke at gide æde så meget møg mere!

jeg var i netto lige før, og slik, chokolade og andet guf generede mig ikke... og jeg var så hamrende sulten!

så jeg er godt i gang, og skide glad for jeg ar taget den beslutning!

Anmeld

30. juni 2008

Kaufie

Jeg var til 1 års fødselsdag i mødregruppen i dag - men var god og holdt mig i skindet: 1½ bolle uden smør, men med ost og kartoffelspegepølse og kun et lille stykke lagkage.... og en enkelt vingummi.... Blandet med en halv spand kaffe fordi knægten vågnede kl 5.

Her stod den på rubbere til aften. Manden, som havde haft hele dagen for sig selv, havde heller ikke tænkt på aftensmad...

Anmeld

30. juni 2008

Susan1978

Hej tøser,

det må i virkelig undskylde, men jeg har bare haft total problemer med nettet herhjemme.. så nu sidder jeg ovenpå igen.. total kedeligt, når man før sad nede i lænestolen.. men her virker det tilgengæld upåklageligt.

det har været en lidt stresset weekend, da jannik valgte at hamre sine tær ind i en anden til en drukfest, så de var helt blå og blodsprængte - den ene tå er muligvis brækket.. men lægen siger man ik gør noget ved det.. (?)

så her er mutter sgu kommet på arbejde.

men jeg har sørget for at alt hvad der er meget ulækkert ikke forefindes i køkkenet mere.

og i dag startede dagen godt med en times træning og derefter en portion havregryn og derefter et æble.

også har jeg været i MG irl hos Birgitte nymor, der spiste jeg godt nok 2 boller.. men har så heller ik spist nogen mellemmåltider..

til aften fik vi nye kartofler , en kyllingerulle (noget sjovt noget jeg fandt hos superbest) også grønt til.

jeg har faktisk i sinde at lave den madplan i aften.

Jeg er også ved godt mod.. har i dag købt 2 poser sun lully is, mmm elsker dem bare også koster de kun 0,5 point.. NICE;)

Susan

Anmeld

30. juni 2008

Plysbjørnen

Susan1978 skriver:

Hej tøser,

det må i virkelig undskylde, men jeg har bare haft total problemer med nettet herhjemme.. så nu sidder jeg ovenpå igen.. total kedeligt, når man før sad nede i lænestolen.. men her virker det tilgengæld upåklageligt.

det har været en lidt stresset weekend, da jannik valgte at hamre sine tær ind i en anden til en drukfest, så de var helt blå og blodsprængte - den ene tå er muligvis brækket.. men lægen siger man ik gør noget ved det.. (?)

så her er mutter sgu kommet på arbejde.

men jeg har sørget for at alt hvad der er meget ulækkert ikke forefindes i køkkenet mere.

og i dag startede dagen godt med en times træning og derefter en portion havregryn og derefter et æble.

også har jeg været i MG irl hos Birgitte nymor, der spiste jeg godt nok 2 boller.. men har så heller ik spist nogen mellemmåltider..

til aften fik vi nye kartofler , en kyllingerulle (noget sjovt noget jeg fandt hos superbest) også grønt til.

jeg har faktisk i sinde at lave den madplan i aften.

Jeg er også ved godt mod.. har i dag købt 2 poser sun lully is, mmm elsker dem bare også koster de kun 0,5 point.. NICE;)

Susan

Det gør de heller ikke, de sætter allerhøjst 3 stykker tape på for at den ikke skal blive alt for skæv(forskelligt fra læge til læge)... og så skal han lige overveje hvilket fodtøj han går i...

Betina1978

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.