inspiration til bordpynt og invitationer til barnedåb!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2010

Frøken Sørensen

Mia&Tonny skriver:

Jeg er dybt betaget af din bordpynt, kan du evt lokkes til at sende mig en skabelon også?  

Jeg laver skabeloner af det her i starten af næste uge. Har ikke lige nogen liggende, da jeg bare lavede det i hånden. Men nu har et par stykker spurgt efter skabeloner.

Send mig et brev Kan desværre ikke scanne dem ind da jeg ikke har scanner, så de skal sendes med brev

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

linemus

Gitte85 skriver:

Jeg laver skabeloner af det her i starten af næste uge. Har ikke lige nogen liggende, da jeg bare lavede det i hånden. Men nu har et par stykker spurgt efter skabeloner.

Send mig et brev Kan desværre ikke scanne dem ind da jeg ikke har scanner, så de skal sendes med brev

Du kan tage et foto af skabelonen og sætte det ind. Det gør jeg, når jeg ikke gider finde scanneren frem (den er ret støvet efterhånden)

- Line

Anmeld

29. september 2010

linemus

Jeg er selv inde og søge inspiration til barnedåben d.17. oktober, så tak for alle ideerne

Her er billeder fra Signe og Nannas barnedåb i 2007. Det blev holdt i december, derfor sne- og jule-tema.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. september 2010

foto på lærred

Her er et par eksempler på barnedåbsinvitationer. Jeg laver en invitation for 30 kr. og sender som fil så man kan printe så mange indbydelser man skal bruge.

Du kan se mere her:

http://www.foto-paa-laerred.dk/19844085

mht Pynt. Der lånte jeg, til min datters dåb, bøger på biblioteket omkring babyklip. Det lavede mens jeg sad hjemme da jeg var på førbarsel. Det var mange gode bøger med forskellige udklip.

Rigtig god barnedåb.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. december 2010

karina pigen

MoarTNoah skriver:

Jeg har da lige et par billeder til fra dåben smukke

hvor er de der bordløber købt henne

Anmeld

29. december 2010

karina pigen

Gitte85 skriver:

Jeg har ikke lige billeder af selve borddækningen, men har da billeder af det pynt jeg lavede  (den til blomsterne fandt jeg på nettet, men lavede så bare med sølv i istedet for guld)

Og også lige af indbydelsen...

hej.. hvor har du fundet dine indbydelser henne??

karina

Anmeld

30. december 2010

Frøken Sørensen

karina pigen skriver:

hej.. hvor har du fundet dine indbydelser henne??

karina

Dem har jeg selv lavet

Anmeld

1. januar 2011

Jakob'sMor

Gitte85 skriver:

Jeg har ikke lige billeder af selve borddækningen, men har da billeder af det pynt jeg lavede  (den til blomsterne fandt jeg på nettet, men lavede så bare med sølv i istedet for guld)

Har du en "opskrift" på skoene? De er vildt flotte

Anmeld

3. januar 2011

Bryndis

Gitte85 skriver:

Kan man få en skabelon til de bokse? De er virkelig søde.

Anmeld

7. januar 2011

karina pigen

MoarTNoah skriver:

Jeg har da lige et par billeder til fra dåben smukke

hej hej .. hvor fandt du sommerfuglene du har brugt til pynt henne??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.