inspiration til bordpynt og invitationer til barnedåb!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

136.206 visninger
91 svar
1 synes godt om
24. juli 2010

Lunae

Hej Tøser!

Så er kæresten og jeg så småt gået i gang med overvejelserne omkring lillepigens barnedåb, men synes virkelig at jeg trænger til lidt inspiration!

Så piger, kunne i ikke vise mig jeres invitationer samt jeres pyntede borde!

På forhånd tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

Lunae

Er der slet ingen af jer tøser, som vil dele jeres borddækning og invitationer med mig

Anmeld

25. juli 2010

Michala

Jeg vil da godt lige vise et billede fra Silkes barnedåb

Men ellers er der oprettet tråde tidligere med billeder, som du kan lede efter.

Jeg løb desværre tør for tid, så manden var sendt ud efter blomster, og købte buketter i stedet for løse blomster. Planen var, at der skulle have været flere forskellige blomster i de små vaser jeg havde købt. Vaser og fyrfadsholder købte jeg billigt i Føtex.

Men det jeg ville vise, som jeg nemlig er lidt stolt af, er mine bluse-servietter

Og så lige et billede af mine helt hjemmelavede invitationer...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. juli 2010

mafalck

Det vil jeg da gerne, jeg kan bare ikke finde ud af og sætte billeder ind i det her skrive system...

Jeg har billeder fra prøve borddækning her hjemme

Anmeld

25. juli 2010

LC

Man kan få rigtig meget inspiration på panduros hjemmeside....

Kunne ikke lige finde for barnedåb, men er for bryllup og konfirmation, og man kan jo altid bare ændre lidt i forslagene.

http://www.pandurohobby.dk/pan/IboxServlet?p=IXS7601R&OPT=*SL&LVL1=WEDDING&m=1

Anmeld

25. juli 2010

mafalck

Nu fandt jeg ud af det med billederne...

Min invitation var et stykke lyserød karton foldet med en hvid boks på og en sløjfe på forsiden og inden i var selve invitationen...

Anmeld

29. juli 2010

Lunae

Michala skriver:

Jeg vil da godt lige vise et billede fra Silkes barnedåb

Men ellers er der oprettet tråde tidligere med billeder, som du kan lede efter.

Jeg løb desværre tør for tid, så manden var sendt ud efter blomster, og købte buketter i stedet for løse blomster. Planen var, at der skulle have været flere forskellige blomster i de små vaser jeg havde købt. Vaser og fyrfadsholder købte jeg billigt i Føtex.

Men det jeg ville vise, som jeg nemlig er lidt stolt af, er mine bluse-servietter

Og så lige et billede af mine helt hjemmelavede invitationer...

Tak fordi du ville dele dit bord med mig - det er så flot Min mor vil også rigtig gerne lave servietterne til bluser, så måske jeg burde give hende lov til det! Det ser i hvert fald rigtig sødt ud!

hvordan har du lavet invitationerne.. Har du bare printet billederne ud på en alm printer og så limet dem på kortet, eller er de trykt på?

Anmeld

29. juli 2010

Lunae

mafalck skriver:

Nu fandt jeg ud af det med billederne...

Min invitation var et stykke lyserød karton foldet med en hvid boks på og en sløjfe på forsiden og inden i var selve invitationen...

Det er virkelig også et sødt bord og stadig meget enkelt! Jeg tror også, at jeg helst vil have lilla tema! Ej det er virkelig flot!

Anmeld

29. juli 2010

NinaNymannMadsen

her er nogen billeder af bordpynten men har ikke af invitationen.

Anmeld

29. juli 2010

Lunae

Det er godt nok også fint! Har du selv lavet blomsterdekorationen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.