inspiration til bordpynt og invitationer til barnedåb!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2010

Tanja84

Michala skriver:

Jeg vil da godt lige vise et billede fra Silkes barnedåb

Men ellers er der oprettet tråde tidligere med billeder, som du kan lede efter.

Jeg løb desværre tør for tid, så manden var sendt ud efter blomster, og købte buketter i stedet for løse blomster. Planen var, at der skulle have været flere forskellige blomster i de små vaser jeg havde købt. Vaser og fyrfadsholder købte jeg billigt i Føtex.

Men det jeg ville vise, som jeg nemlig er lidt stolt af, er mine bluse-servietter

Og så lige et billede af mine helt hjemmelavede invitationer...

Synes bluseservietterne er vildt søde. Hvordan har du lavet dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

Frøken Sørensen

Jeg har ikke lige billeder af selve borddækningen, men har da billeder af det pynt jeg lavede  (den til blomsterne fandt jeg på nettet, men lavede så bare med sølv i istedet for guld)

Og også lige af indbydelsen...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. juli 2010

Michala

Lunae skriver:

Tak fordi du ville dele dit bord med mig - det er så flot Min mor vil også rigtig gerne lave servietterne til bluser, så måske jeg burde give hende lov til det! Det ser i hvert fald rigtig sødt ud!

hvordan har du lavet invitationerne.. Har du bare printet billederne ud på en alm printer og så limet dem på kortet, eller er de trykt på?

Tak

Jeg synes selvfølgelig, at servietterne er rigtig søde, så hvis din mor gerne vil lave dem... Men en god idé er stadig at lægge ekstra servietter på, da gæsterne ikke ville bruge dem til at tørre mund i

Og billederne har jeg selv printet ud på fotopapir og limet på.

Anmeld

29. juli 2010

Michala

Tanja84 skriver:

Synes bluseservietterne er vildt søde. Hvordan har du lavet dem?

Jeg fandt metoden på nettet. Kunne ikke lige huske linket, men her er der et andet

http://www.1000ideer.dk/detaljevisning.asp?AjrDcmntId=383

Selve foldningen er ret simpel, men det kan være lidt drilsk at få dem pæne, fordi servietterne ikke er helt symmetriske.

Anmeld

29. juli 2010

Lunae

Miss G skriver:

Jeg har ikke lige billeder af selve borddækningen, men har da billeder af det pynt jeg lavede  (den til blomsterne fandt jeg på nettet, men lavede så bare med sølv i istedet for guld)

Og også lige af indbydelsen...

Ej du er da helt kreativ Jeg er helt vild med de små sko og ikke mindst din invi! Det kunne da være, at jeg lige skulle kopiere dine ideer Har du en guide til at lave begge dele?

Anmeld

29. juli 2010

Frøken Sørensen

Lunae skriver:

Ej du er da helt kreativ Jeg er helt vild med de små sko og ikke mindst din invi! Det kunne da være, at jeg lige skulle kopiere dine ideer Har du en guide til at lave begge dele?

Tak... Og det gør du bare....

Øhm nu gjorde jeg det bare i fri hånd... Men kan da prøve at lave nogle skabeloner til dig!?  Hvornår skal du helst bruge dem? Har nemlig lidt småtravlt i weekenden...

Og det er lidt sjovt med indbydelserne... Folk var helt vilde med dem. Det er efterhånden 4½ mdr siden jeg sendte dem ud og når man kommer ud til folk så har alle den stående fremme til pynt

Anmeld

29. juli 2010

Lunae

Miss G skriver:

Tak... Og det gør du bare....

Øhm nu gjorde jeg det bare i fri hånd... Men kan da prøve at lave nogle skabeloner til dig!?  Hvornår skal du helst bruge dem? Har nemlig lidt småtravlt i weekenden...

Og det er lidt sjovt med indbydelserne... Folk var helt vilde med dem. Det er efterhånden 4½ mdr siden jeg sendte dem ud og når man kommer ud til folk så har alle den stående fremme til pynt

I fri hånd ja det kommer i hvert fald ikke til at blive nogen succes her Jamen det er overhovedet ikke noget der haster! Lillepigen er endnu ikke kommet ud endnu, men kan bare godt lide at være i god tid - plus at mine kreative evner er ikke-eksisterende, så jeg skal nok sætte temmelig meget tid af

Hvis du gider at lave skabeloner, så ville det være så skønt! Tusind tak

Anmeld

29. juli 2010

Frøken Sørensen

Lunae skriver:

I fri hånd ja det kommer i hvert fald ikke til at blive nogen succes her Jamen det er overhovedet ikke noget der haster! Lillepigen er endnu ikke kommet ud endnu, men kan bare godt lide at være i god tid - plus at mine kreative evner er ikke-eksisterende, så jeg skal nok sætte temmelig meget tid af

Hvis du gider at lave skabeloner, så ville det være så skønt! Tusind tak

Det kan jeg godt forstå du vil være... Jeg fortryder så meget at jeg ventede med at gøre alt til efter han var født... For man har jo ikke alverdens tid til det. Så jeg sad mange sene aftner og klippede og klisterde

Men jeg kigger på det efter weekenden og så skriver jeg til dig igen

Anmeld

29. juli 2010

Lunae

Miss G skriver:

Det kan jeg godt forstå du vil være... Jeg fortryder så meget at jeg ventede med at gøre alt til efter han var født... For man har jo ikke alverdens tid til det. Så jeg sad mange sene aftner og klippede og klisterde

Men jeg kigger på det efter weekenden og så skriver jeg til dig igen

Det lyder filme dejligt By the way, så forstår jeg godt, at familien har valgt at beholde invitationerne fremme, for de er da så søde! Det der er så godt ved dem er, at de er sådan "barnlige" uden at være babyagtige.. lige det jeg søger

Anmeld

29. juli 2010

Guldet

Sådan så det ud til Lauras barnedåb.. total lyserødt ..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.