Ej hvor jeg føler mig som en røvbanan...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

315 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. juni 2008

Nadi

Da jeg afleverede Oliver i dp'en idag forklarede jeg hende at han ikke vil spise og falde i søvn. Jeg troede bare det var en fase/tigerspring, men så minder hun mig om at det jo kan være ørene! Tænk nu hvis han har vrøvl med ørene og jeg tror bare han er umulig fordi han gennemgår en fase... Godt at han skal til 1 års tjek på fredag! Håber bare ikke han skal til at døje med ørene. -Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2008

Grynt

Du er overhovede ikke nogen røvbanan!!!! :D Hvor skulle du vide fra om det er ørene eller et spring de tager??? Det kan jo også være han har ondt i halsen eller ved at få en tand eller noget helt 7'ende. Tage det nu helt med ro og lad være med at have dårlig samvittighed!!!! Du kan ikke bruge det til noget alligevel, vel ;) Nu skal han tjekkes på fredag og hvis han er syg inden da, ja så må du jo så bare afsted til lægen. Meeeen det kunne jo også tænkes det bare er et spring han tager. Du kender jo din dreng bedst og ved om han føles syg, ik. Du kunne jo altid lige ringe til inst. for at høre om han er ok. knus (H)

Anmeld

30. juni 2008

bette

nix ingen røvbanan.. hehe..
er helt enig med grynt..

Anmeld

30. juni 2008

Loggidut

nadi!

så kommer hun med løftet pegefinger igen...stol på dig selv, og på det du gør

Tif har skabt sig gul og grøn herhjemme uden jeg har kontaktet lægen...

og din dpér mener det med garanti ikke på den måde at hun syntes du skal få ørene tjekket...jeg er sikker på hun mener du bare skal være obs på det også kan være dem.

ingen røvbanan...ikke i denne omgang!8D

Anmeld

1. juli 2008

Nadi

Nej ved det godt! Tænkte bare lige shit hvis han nu har noget med ørene eller noge andet og jeg bare slet ikke kan læse/forstå hans signaler :( Men jeg tror prolemet er en tand der irritere og ikke vil komme igennem. Dp'en troede heller ikke det var ørene da jeg hentede ham for han havde sovet rigtig godt til middag. Tak fordi I ikke synes jeg er en røvbanan (L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.