Karsprængninger og laser .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2010

MetteMTH

Muffi . skriver:

Vil da klart prøve at høre mig omkring

prøv med en mandlig læge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

Lady Marion <3

Mette88 skriver:

prøv med en mandlig læge

He he ,,   Tror du de er mere large ??

Anmeld

26. juli 2010

Willa's mor

Jeg følger spændt med, da jeg selv har dem på benene og lidt på maven og det er blevet værre her i min fjerde graviditet.

Anmeld

26. juli 2010

Lady Marion <3

Willa's mor skriver:

Jeg følger spændt med, da jeg selv har dem på benene og lidt på maven og det er blevet værre her i min fjerde graviditet.

Skal nok holde jer opdat .   Jeg er simpelthen så trist over mine   De er bestemt meget lidt kønne ..

Anmeld

26. juli 2010

Mussen2

Åh, jeg kan så godt følge dig. Jeg har nogle i ansigtet, har altid haft dem i en eller anden grad, men de er bestemt ikke blevet bedre. Øv, Øv jeg har altid en som minimun en smule pudder eller andet der dækker på - ellers går jeg ikke uden for en dør.

Blev noget nysgerrig da jeg læste denne tråd.

Tager man bare til lægen og siger man har hørt om laser behandling og gerne vil have en henvisning?

Anmeld

26. juli 2010

Lady Marion <3

Mussen2 skriver:

Åh, jeg kan så godt følge dig. Jeg har nogle i ansigtet, har altid haft dem i en eller anden grad, men de er bestemt ikke blevet bedre. Øv, Øv jeg har altid en som minimun en smule pudder eller andet der dækker på - ellers går jeg ikke uden for en dør.

Blev noget nysgerrig da jeg læste denne tråd.

Tager man bare til lægen og siger man har hørt om laser behandling og gerne vil have en henvisning?

Hvis du har dem i ansigtet betaler sygesikringen , du går til lægen og spørger   De er nedda nemme at fjerne ,, Afsted med dig

Anmeld

26. juli 2010

Mussen2

Muffi . skriver:

Hvis du har dem i ansigtet betaler sygesikringen , du går til lægen og spørger   De er nedda nemme at fjerne ,, Afsted med dig

Er det rigtigt- bare sådan? ikke noget med at det skal være vildt slemt?

Anmeld

26. juli 2010

Lady Marion <3

Mussen2 skriver:

Er det rigtigt- bare sådan? ikke noget med at det skal være vildt slemt?

Altså det tror jeg ikke så længe det sidder et synligt sted , Der er en her i tråden der også har fået fjernet i ansigtet over sygesikringen

Anmeld

27. juli 2010

Willa's mor

Muffi . skriver:

Skal nok holde jer opdat .   Jeg er simpelthen så trist over mine   De er bestemt meget lidt kønne ..

Dejligt, fordi jeg har en fem-krone i knæhasen på mit venstre ben. Og jeg er ik helt færdig med graviditeten, så ved ik hvad det ender med....

Resten kan man næsten ik se.

Anmeld

27. juli 2010

Lady Marion <3

Willa's mor skriver:

Dejligt, fordi jeg har en fem-krone i knæhasen på mit venstre ben. Og jeg er ik helt færdig med graviditeten, så ved ik hvad det ender med....

Resten kan man næsten ik se.

Årh ,mine lår ligner et fest fyrværkeri

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.