Karsprængninger og laser .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.622 visninger
20 svar
0 synes godt om
24. juli 2010

Lady Marion <3

Nogle der kender til det ??

Har fået bestilt tid sidst i Aug. da jeg har fået en masse karsprængninger på mine lår efter 3 graviditeter

Nogle der har fået det gjort ? Bliver det godt ?

Jeg tænker om blodkarene ikke springer igen ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2010

MetteMTH

Muffi . skriver:

Nogle der kender til det ??

Har fået bestilt tid sidst i Aug. da jeg har fået en masse karsprængninger på mine lår efter 3 graviditeter

Nogle der har fået det gjort ? Bliver det godt ?

Jeg tænker om blodkarene ikke springer igen ??

Jeps det har jeg fået gjort  i ansigtet og det virker Men jeg syntes bare her under min graviditet der er der kommet lidt igen, men jeg fik heller ikke gjort mine behandlinger færdige da jeg ville vente til jeg havde født.

Anmeld

24. juli 2010

Lady Marion <3

Mette88 skriver:

Jeps det har jeg fået gjort  i ansigtet og det virker Men jeg syntes bare her under min graviditet der er der kommet lidt igen, men jeg fik heller ikke gjort mine behandlinger færdige da jeg ville vente til jeg havde født.

Ihh hvor dejloigt at høre ,, Gjorde det ondt ??  Hvor mange gange skal man ca have og hvad koster det ??

Jeg har ingen pris fået endnu så har ingen ide

Anmeld

24. juli 2010

MetteMTH

Muffi . skriver:

Ihh hvor dejloigt at høre ,, Gjorde det ondt ??  Hvor mange gange skal man ca have og hvad koster det ??

Jeg har ingen pris fået endnu så har ingen ide

Ja det gør lidt nas, man får et lille chok hver gang, men jeg tror efter 2-3 behandlinger kunne jeg se at det var ved at forsvinde. Men ellers kan jeg ikke ikke lige huske hvad hun sagde, måske en 10 gange, eller ikke sikkert det er så mange.

Har du ikke en henvisning fra lægen? Så skal du jo ikke betale noget. For ellers koster det det hvide ud af øjne. Jeg kan lige tjekke hvor meget det koster.

Anmeld

24. juli 2010

MetteMTH

Mette88 skriver:

Ja det gør lidt nas, man får et lille chok hver gang, men jeg tror efter 2-3 behandlinger kunne jeg se at det var ved at forsvinde. Men ellers kan jeg ikke ikke lige huske hvad hun sagde, måske en 10 gange, eller ikke sikkert det er så mange.

Har du ikke en henvisning fra lægen? Så skal du jo ikke betale noget. For ellers koster det det hvide ud af øjne. Jeg kan lige tjekke hvor meget det koster.

kunne ikke lige finde nogle priser, men tror det er omkring 2500 kr pr. gang. men er ikke sikker. Syntes du skal få en henvisning fra lægen, for det er mange penge hver gang.

Anmeld

24. juli 2010

Lady Marion <3

Mette88 skriver:

kunne ikke lige finde nogle priser, men tror det er omkring 2500 kr pr. gang. men er ikke sikker. Syntes du skal få en henvisning fra lægen, for det er mange penge hver gang.

Detl lyder voldsomt ,, Min læge siger at hun ikke kan skrive en henvisning da det kun er kosmetisk   Du fik det nok fordi det er i ansigtet ,,

Anmeld

24. juli 2010

Lone Jakobsen

åh jeg har bare selv tænkt på at få den slags behandling virkelig ofte. jeg har nogle meget grimme karsprængninger på begge mine ben. men må indrømme at jeres kommentarer skræmmer mig. ku godt tænke mig at se nogle før og efter billeder for at se hvor meget det egentligt hjælper.

Anmeld

24. juli 2010

Lady Marion <3

nutche skriver:

åh jeg har bare selv tænkt på at få den slags behandling virkelig ofte. jeg har nogle meget grimme karsprængninger på begge mine ben. men må indrømme at jeres kommentarer skræmmer mig. ku godt tænke mig at se nogle før og efter billeder for at se hvor meget det egentligt hjælper.

Der er ikke noget der skræmmer mig  De skal væk , de er så grimme og går mig helt vildt på   Jeg skal nok tage før og efter billeder når jeg kommer i gang

Anmeld

24. juli 2010

MetteMTH

Muffi . skriver:

Detl lyder voldsomt ,, Min læge siger at hun ikke kan skrive en henvisning da det kun er kosmetisk   Du fik det nok fordi det er i ansigtet ,,

Hmm.. det var da mærkeligt har du prøvet at skifte læge?

Anmeld

24. juli 2010

Lady Marion <3

Mette88 skriver:

Hmm.. det var da mærkeligt har du prøvet at skifte læge?

Vil da klart prøve at høre mig omkring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.