Nougatmusen 40 + 0 - ve-støv modtages med kyshånd!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

SMUK mave!!!

******************VESTØV***********************

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

CS

nutche skriver:

håber da du føder inden kan trøste dig med at gennemsnittet er 4 dage over for førstegangs

Det er da dejligt at høre!! - tænker også hele tiden på at det er jo heldigvis kun en begrænset periode endnu... der er jo ingen der har gået rundt med barn i maven i flere år  mærkelig tanker man får

Anmeld

25. juli 2010

Lone Jakobsen

ChristinaS skriver:

Det er da dejligt at høre!! - tænker også hele tiden på at det er jo heldigvis kun en begrænset periode endnu... der er jo ingen der har gået rundt med barn i maven i flere år  mærkelig tanker man får

he heee ja det trøstede jeg mig også altid med. og så havde jeg en teori om at mine børn bare tog lidt længere tid om at blive bagt færdige

Anmeld

25. juli 2010

CS

~~M.Nielsen~~ skriver:

Nøjh, hvor er du flot gravid!!! Det var dog vildt!

Og tillykke med, at dagen endelig er kommet, nu mangler du som sagt bare bebser, og mon ikke den kommer inden et par dage!? Pludselig så går det sgu løs!

V*******E*******E********S*******T*******Ø*******V er hermed sendt afsted!

Tusind tak - ja det er der ingen tvivl om at lige pludselig sker det - bang og så er det hele i fuld gang 

Tak for vestøv, det er taget imod med kyshånd

Anmeld

25. juli 2010

CS

Zette skriver:

Du ser skide skøn ud!

Takker

Anmeld

25. juli 2010

CS

dorthemus skriver:

Det er hermed sendt afsted

Tusind tak

Anmeld

25. juli 2010

CS

Rosa skriver:

SMUK mave!!!

******************VESTØV***********************

Takker og tusind tak for vestøv

Anmeld

25. juli 2010

CS

nutche skriver:

he heee ja det trøstede jeg mig også altid med. og så havde jeg en teori om at mine børn bare tog lidt længere tid om at blive bagt færdige

hihi ja lige præcis - det er sjovt som man prøver at få tingene til at give mening og blive meget logiske for at skabe sammenhæng i en gravid hjerne

Anmeld

25. juli 2010

lululupo

sikken en fin mave, husk at nyd den, lige om lidt savner du den!!!!!!! Sender ve støv afsted

Anmeld

25. juli 2010

Valle81

ChristinaS skriver:

Så nåede man lige terminsdatoen - så nu er det bare et spørgsmål om tid  uhhhhh så spændende og samtidig meget underligt at sidder her ikke at vide hvornår og hvorledes. Glæder mig til at se den lille sveske - lige pludselig

Sad iår aftes og så en koncertudssendelse fra Skanderborg festivalen - noget med 30 års jubilæum - og ind kommer Nik og Jay og synger hittet hot:0)

og nu når jeg ser dette har jeg kun en ting: Damn du er så hot:0)

Og så kommer der lige et kæmpe  vestøv:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.