Nougatmusen 40 + 0 - ve-støv modtages med kyshånd!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2010

Tina2

Ahmen altså, du er jo SUPERSMUK!!!! Flot mave! Glæder mig til at se billeder af den lille nougat-pige

Og så får du lige en spandfuld vestøv i nakken her fra det Nordjyske  Håber ikke du skal gå for meget over tid!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

CS

nutche skriver:

jamen jeg føler virkelig med dig. er gået over tid hver eneste gang så ved præcis hvordan du har det.

Tak - ja er heldigvis ikke så utålmodig endnu, meeeeen mon ikke det kommer

Anmeld

25. juli 2010

CS

Tina2 skriver:

Ahmen altså, du er jo SUPERSMUK!!!! Flot mave! Glæder mig til at se billeder af den lille nougat-pige

Og så får du lige en spandfuld vestøv i nakken her fra det Nordjyske  Håber ikke du skal gå for meget over tid!!!!!!

Tusind tak, tager imod med kæmpe kyshånd  Nej håber virkelig heller ikke det bliver fulde 14 dage - men der er jo ligsom ikke rigtig noget at gøre, så underligt at sidde midt i noget man ikke ved hvordan og hvorledes

Anmeld

25. juli 2010

Lone Jakobsen

ChristinaS skriver:

Tak - ja er heldigvis ikke så utålmodig endnu, meeeeen mon ikke det kommer

håber da du føder inden kan trøste dig med at gennemsnittet er 4 dage over for førstegangs

Anmeld

25. juli 2010

Bare mig..

Nøjh, hvor er du flot gravid!!! Det var dog vildt!

Og tillykke med, at dagen endelig er kommet, nu mangler du som sagt bare bebser, og mon ikke den kommer inden et par dage!? Pludselig så går det sgu løs!

V*******E*******E********S*******T*******Ø*******V er hermed sendt afsted!

Anmeld

25. juli 2010

Bare mig..

nutche skriver:

håber da du føder inden kan trøste dig med at gennemsnittet er 4 dage over for førstegangs

Jeg fødte faktisk 40+4 -første gangsfødende!

Anmeld

25. juli 2010

Lone Jakobsen

~~M.Nielsen~~ skriver:

jeg fødte 40+4 som 4. gangs fødende

Anmeld

25. juli 2010

smokin

ChristinaS skriver:

Så nåede man lige terminsdatoen - så nu er det bare et spørgsmål om tid  uhhhhh så spændende og samtidig meget underligt at sidder her ikke at vide hvornår og hvorledes. Glæder mig til at se den lille sveske - lige pludselig

Du ser skide skøn ud!

Anmeld

25. juli 2010

dorthemus

~~M.Nielsen~~ skriver:

Det gjorde jeg også..haha

Anmeld

25. juli 2010

dorthemus

ChristinaS skriver:

Så nåede man lige terminsdatoen - så nu er det bare et spørgsmål om tid  uhhhhh så spændende og samtidig meget underligt at sidder her ikke at vide hvornår og hvorledes. Glæder mig til at se den lille sveske - lige pludselig

Det er hermed sendt afsted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.