Kaluha - Mail med titlen "God dag"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. juni 2008

Helle30

Karina! Jeg har to mails med titlen "God dag" liggende. Du står som afsender, og det i sig selv mener jeg jo, er garanti for en høj sikkerhed;)
Men når jeg går ind i mailen ståer der, at den muligvis er farlig.
Hart du sendt disse to mails med vilje, eller skal jeg lade være at bore mere i dem?

- Helle - totalt bange for angreb

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2008

Mary

Den har jeg også fået, bare fra en anden..... tør heller ikke åbne den :S Men er bare så nysgerrig, har dog holdt fingrene fra mailen indtil videre. Det lyder da til det ikke er så smart at åbne.

Anmeld

30. juni 2008

ka li ja

aaarrhh hvornår skulle du ha fået dem??

jeg har så vidt jeg husker ikke sendt en mail med god dag til nogen, så jeg ville ikke åbne den hvis jeg var dig.

tror sgu egentlig også selv jeg har modtaget sådan en....(?)

Anmeld

30. juni 2008

Mikkelmusen

det er ikke fra kalija men fra karina lindberg

Anmeld

30. juni 2008

ka li ja

guddi tak så. ja sådan en har jeg også fået. men ikke åbnet! er det virus?

Anmeld

30. juni 2008

Mikkelmusen

nej du modtager vist ikke virus når du åbner den. det gjorde jeg i hvert fald ikke.

det er bare et link til en side der kan bruges til at vise hvem der har blokeret dig på msn. men bruger du linket kan du muligvis godt få virus. jeg tør sgu ikke selv klikke på lortet, og har folk blokeret mig, så er det fandme deres eget problem.:D

Anmeld

30. juni 2008

Grynt

Mikkelmusen skriver:

nej du modtager vist ikke virus når du åbner den. det gjorde jeg i hvert fald ikke.

det er bare et link til en side der kan bruges til at vise hvem der har blokeret dig på msn. men bruger du linket kan du muligvis godt få virus. jeg tør sgu ikke selv klikke på lortet, og har folk blokeret mig, så er det fandme deres eget problem.:D

enig meeeeen pisse nysgerrig er man jo 8(

Anmeld

30. juni 2008

Mikkelmusen

Grynt/Tina skriver:

Mikkelmusen skriver:

enig meeeeen pisse nysgerrig er man jo 8(

ja måske er man nysgerrig, men ville du ikke blive mega sur og skuffet hvis du så fandt ud af at din bedste ven havde blokeret dig? min pointe er at det måske er bedre at være uvidene. :)

Anmeld

30. juni 2008

Loggidut

det link er fake...og virus...min veninde hoppede på den og fik virus!

selve mailen er uskadelig, men det link hunni snakker om er virus

Anmeld

30. juni 2008

Mikkelmusen

tak for det loggi...:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.