Er de her ok at spise??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2010

ekzunz

Eva. skriver:

Alt er der jo kalorier i....i et æble omkring 100kalorier....tror man skal vænne sig til at det er ok med et stykke og ikke en masse....

Ja, men for mig er det nu ikke det at jeg spiser meget (altså at jeg skal ha' kæmpe is, en hel plade chokolade osv) af noget der er problemet. Jeg går bare i daglig fast rutefart mellem sofaen og slikskabet hvert halve time for at finde et eller andet - ren kedsomhed. Så jeg spiser meget usundt hen over dagen, men ikke "ad gangen" - undtaget vandmelon...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2010

Svei

Znuzke skriver:

Ja, men for mig er det nu ikke det at jeg spiser meget (altså at jeg skal ha' kæmpe is, en hel plade chokolade osv) af noget der er problemet. Jeg går bare i daglig fast rutefart mellem sofaen og slikskabet hvert halve time for at finde et eller andet - ren kedsomhed. Så jeg spiser meget usundt hen over dagen, men ikke "ad gangen" - undtaget vandmelon...

Ud med det usunde...

Anmeld

24. juli 2010

ekzunz

Tanja78 skriver:

hehe jeg er faktisk helt holdt op med at drikke sodavand, jeg har ikke drukket det siden min ældeste datter blev døbt 31. maj 2009, så nu nyder jeg godt at hanen i stedet for

Jeg brugte riskagerne som snacks inde på jobbet når jeg havde travlt og svært ved at nå at få spist ordentligt, det er bedre end så meget andet så fint for mig

Det er da flot at kunne holde sig fra sodavand - siger en cola-holiker Jeg drikker meget vand på jobbet, da vi har fri kildevand i køleskabet, så er det nemmest - og bedst.

Jeg synes også at riskagerne er et godt alternativ til noget der er værre, det er trods alt bedre at spise riskager end en mars-bar fordi man ikke nåede frokosten..

Sådan tænker jeg også med frugt. Jeg ved godt at der er meget sukker i, og at man ikke må spise for meget, men hvis alternativet er en roulade til aftenkaffen, så må en bakke vindruer alt andet lige være bedre.

Anmeld

24. juli 2010

ekzunz

Eva. skriver:

Ud med det usunde...

Jeg arbejder på det...

Anmeld

24. juli 2010

Svei

Znuzke skriver:

Jeg arbejder på det...

Bare en skraldepose og i med det og ud....

Anmeld

24. juli 2010

ekzunz

Eva. skriver:

Bare en skraldepose og i med det og ud....

Uha - så bliver jeg vist upopulær. Jeg arbejder mere på det mentale med at jeg ikke behøver det! Og det er da begyndt at lykkes lidt, så jeg tror der er håb.

Når de andre får en gammeldags med maaange kugler, får jeg en Pepsi Max osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.