forspil og sex med forkølelsessår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.430 visninger
19 svar
5 synes godt om
23. juli 2010

Anonym trådstarter

Jeg lider SÅ meget af det at have forkølelsessår. Og efter som jeg er single (dog ser fyre-altså ikk luder måden) Tænker jeg bare hvordan med det?
Er jeg den eneste der har det problev eller er der andre herinde der kender til det. Hvordan gør i?
Man kan jo ikk gi blow, og omvendt. Hvordan- fortæl. Er så nede.. Aldrig har det gået mig så meget på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2010

Anonym skriver:

Jeg lider SÅ meget af det at have forkølelsessår. Og efter som jeg er single (dog ser fyre-altså ikk luder måden) Tænker jeg bare hvordan med det?
Er jeg den eneste der har det problev eller er der andre herinde der kender til det. Hvordan gør i?
Man kan jo ikk gi blow, og omvendt. Hvordan- fortæl. Er så nede.. Aldrig har det gået mig så meget på

De er 2 forskellige slags herbes, så du kan godt gi blowjob!

Jeg får ind imellem forkølses sår/herbesudbrud på læben, og min kæreste har altså ik fået det stas på dilleren, efter 7½ år!!

Jeg bruger nogle gange det der gennemsigtige plaster man kan få..

Anmeld

24. juli 2010

Banditten´s mor

Taget direkte fra Netdoktor:

En smitsom virus-sygdom forårsaget af Herpes simplex virus (HSV), som rammer hud og slimhinder. Herpes viser sig ved rødme og grupper af små væskende blærer. Der kan være smerter, svie og kløe. De væskefyldte blærer brister og bliver til sår, som heler op i løbet af to-tre uger uden ardannelse. Herpes smitter ved tæt fysisk kontakt og ofte ved samleje. Herpes viser sig på kønsdelene, ved endetarmsåbningen, og ved mundsex kan et forkølelsessår smitte til kønsdelene.

Læs det hele her: http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/herpesgenitalis.htm

P.S. Sådan fik jeg det...

Anmeld

24. juli 2010

Diana...

Man lader vær eller bruger kondom jeg lider selv meget af det og det smitter af helvet til så her hjemme er det NUL kys når mor har det! 

Anmeld

24. juli 2010

Diana...

Tilmeldt skriver:

Jeg får ind imellem forkølses sår/herbesudbrud på læben, og min kæreste har altså ik fået det stas på dilleren, efter 7½ år!!

Så er din mand bare ikke særlig modtagelig over for det for det smitter tro mig! 

og hvis de først får det dernede av av. Så man lader vær hvorfor tager chancen! så må man undlade den for for sex når man har det også kysse. 

Anmeld

24. juli 2010

Mira0911

Hej.
Jeg lider af det og det smitter mega meget. Så her er der heller ikke noget med kys. Jeg bruger zovir virker super godt.
Førhen brugte jeg noget som hed geavir og ved ikke om det kan fåes mere.

Ja så i den tid det står på, må man undvære. Gør vi her.

Anmeld

24. juli 2010

XXSS

Tilmeldt skriver:

Det frarådes kraftigt at give blowjob, hvis man har forkølelsessår, da det godt kan smitte...

Anmeld

24. juli 2010

XXSS

JA ingen blowjobs når du har forkølelsessår!

I må finde på nogle sjove sexlege i stedet for  Det er jo heldigvis kun for en periode, at man har forkølelsessår.. Jeg led selv rigtig meget af det for nogle år siden og for satan man er ved at gå ud af sit gode skind!!!  

Anmeld

24. juli 2010

Pena

jeg har det selv rimeligt tit, men bruger de plastre der hedder compeed. Kan købes på apoteket.

Anmeld

24. juli 2010

Maddox

Vil også sige NUL kys, blowjobs osv, når man har forkølelsessår..!! Det smitter SÅ afsindigt meget, og man kan vel lige holde sig på måtten, den tid det varer

Jeg har selv døjet meget med det engang, men gør det (7-9-13) heldigvis ikke så meget mere. Jeg har nu max. 1-2 udbrud om året.

Et godt råd til at forbygge forkølelsessår er LongoVital vitaminpiller, kan købes i Matas og helsekostbutikker. Et andet råd er Citronmelisse - køb en dusk frisk citronmelisse og brug bladene derfra i maden (gryderetter osv.) eller bare gå og nip et par blade om dagen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.